Tabu
lifestyle

Prezervativul – 500 de ani de protecție!

Cam prin decembrie anul asta se împlinesc aproximativ 500 de ani de cand se foloseste prezervativul! Se pare ca nici după atâta timp nu prea știm sa-l folosim așa cum trebuie. Când a fost inventat?
Acum 3000 de ani aparea într-o pictură egipteană.
Specialiștii nu pot confirma dacă era folosit ca și metodă de contracepție sau folosit într-un ritual…

 În toți acești ani, prezervativul a avut o evoluție fantastică, pornind de la structură și până la calitate și diversitate.
Dacă ținem la sănatatea noastră prezervativul este singurul mijloc de de protecție împotriva bolilor cu transmitere sexuală. Pentru că și noi suntem într-o evolutie și prezervativul a evoluat.

Sunt făcute in general din latex, care are capacitatea de întindere in exces de pana la 800%, apoi cele din poliuretan din care sunt făcute și prezervativele feminine.
Mai găsim si prezervative din intestine de miel, care sunt mai puțin alergice decât latexul si transmit mai bine căldura dar nu oferă un procentaj ridicat în ce privește siguranța împotriva bolilor cu transmitere sexuală.

Studiile arată că în Japonia se folosește cel mai mult prezervativul ca și metodă de contracepție, potrivit unei statistici – în proporție de peste 80%.

 În Franța vânzările depașesc 100 de milioane de prezervative vândute anual. Interesant este faptul că anumite locuri precum Somalia, prezervativul este ilegal! În concluzie, este necesar să folosim prezervativul, corect și de fiecare data când … este cazul!
Eficacitatea de 98% poate fi dovedită doar in momentul în care este folosit corect…

ARTICOLE SIMILARE

Primul interviu al lui Beyonce după naştere

realitatea

Madonna și căsnicia

realitatea

Paula Seling, noua ambasadoare Iutta a campaniei „Dor de romanesc”

Cristina Ţopescu:”Ştefan Bănică ţinea un cuţit mare sub haină şi-mi spunea că mă omoară”!

Asculta SUMMER HITS 2012 numai cu TABU! Voltaj, Vunk, CRBL, Guess Who, Grasu XXL, Alexanda Stan, Smiley

Hannah Montana Mania sau cum transformi o generație într-o țintă de marketing

realitatea

Scrie un comentariu