Tabu
FASHIONSlider

Regele modei Giorgio Armani, omul care a îmbrăcat Hollywood-ul

Gala British Fashion Awards a adus pe covorul roşu numele grele din industria frumuseţii. S-au premiat inovaţia, creativitatea şi sustenabilitatea în industrie. Premiul pentru întreaga carieră a mers, bineînţeles, la Giorgio Armani.

Regele modei a fost sărbătorit de un grup de actrițe,îmbrăcate de celebrul Armani ani de zile. Deși în vară a împlinit 85 de ani, Giorgio Armani nu se grăbește să se pensioneze. Cu toate că și-a ales deja succesorul.

Stilul lui Armani este foarte „milanez”. Timp de 44 de ani a mers pe un design elegant, dar simplu – vă amintiți piesele vestimentare din in și costumele din catifea – o estetică care a fost reprodusă în hoteluri, florării, pe parfumuri, interioare și produse cosmetice. În prezent, Grupul Armani are 8.000 de angajați. Averea designerului este estimată undeva la 10,7 miliarde de dolari, potrivit Forbes, fiind al treilea cel mai bogat italian.

Clienții îi laudă piesele vestimentare, în special croiala, susținând că arată impecabil chiar și la 20 de ani de la achiziție. Secretul este simplitatea, spune el. Giorgio Armani încearcă să nu exagereze când creează ceva. Criticii de modă spun însă că spectacolele sale de modă sunt previzibile, pentru că prezintă pur și simplu o altă colecție de costume frumoase.

În multe privințe, Armani s-a separat de modă. Spre deosebire de orice alt designer, el își însușește toate spectacolele de modă, stă cu modelele în culise înainte ca acestea să pășească pe podium, chiar le reface machiajul. Contraintuitiv, abordarea fără tendințe a lui Armani este acum în tendință, întrucât moda și-a câștigat statutul de una dintre cele mai poluante industrii din lume. Ce face în ceea ce privește sustenabilitatea? Deși Grupul Armani a semnat Fashion Pact, unde 32 de companii de modă s-au angajat să-și limiteze drastic impactul asupra climei, biodiversității și oceanelor, el ar dori să facă ceva mai direct, cum ar fi rezolvarea problemei poluării, a foametei, a războaielor.

Giorgio Armani şi-a câştigat faima pe plan internaţional creând costume la comandă pentru numeroase staruri de la Hollywood şi a fost printre primii creatori de modă ce a invitat celebrităţile să îi poarte creaţiile – Russell Crowe, Ricky Martin, Gwyneth Paltrow, Demi Moore, Penelope Cruz, Anne Hathaway, Megan Fox şi continuând cu rochiile pentru Oscar, câştigând clienţi devotaţi, precum Michelle Pfeiffer sau Jodie Foster.

Armani a revoluţionat lumea modei feminine având un design relaxat inspirat din îmbrăcămintea masculină şi folosind materiale bărbăteşti în crearea sofisticatelor jachete şi costume pentru sexul frumos, care te vrăjesc. Costumele Armani sunt astăzi un simbol al bunului gust şi în mediul de afaceri, stilul fiind adoptat de mulţi dintre antreprenorii de succes.

ARTICOLE SIMILARE

Cât cere Dorian Popa pentru o postare pe Instagram. Și-ar putea cumpăra o mașină nouă

Andreea Damian

TAMARA DESIGN LANSEAZĂ COLECȚIA IN THE MOOD 4 VALENTINE’S: LOVE 2 LOVE

Minorele din Teleorman care au fost umilite sunt singure pe lume și tocmai și-au mai luat o palmă

Dora Constantinovici

Sucul de țelină, tonic pentru sănătate sau doar aceeași Mărie cu altă pălărie de marketing?

Andreea Damian

Pamcore | Cum a devenit Pamela Anderson un fashion icon al Generației Z

Andreea Damian

Se întoarce Walker, poliţistul texan

Andreea Damian

Scrie un comentariu