Tabu
CULTURESlider

Șeful Facebook renunță la intenția de interzicere a reclamelor politice – zice că e nedemocratică

Fondatorul Facebook, Mark Zuckerberg, a spus că nu crede că este potrivit pentru o companie să cenzureze politicienii sau știrile despre aceștia într-un regim democratic.

El a ținut un discurs în Washington DC în urma mai multor săptămâni de critici asupra deciziei firmei de a nu interzice reclame politice care conțin falsuri. El a adăugat că a avut în vedere interzicerea tuturor reclamelor politice pe platformele sale. Dar că a crezut că măsura va favoriza politicienii tradiționali și orice altă formă de mass-media care ar fi ales ales să îi promoveze. “Putem fie să continuăm să sprijinim libera exprimare, înțelegând încurcăturile care vin din zona asta, dar crezând în continuare că această călătorie lungă către progres necesită confruntarea cu idei care ne provoacă. Sau putem decide că costul este pur și simplu prea mare. Viitorul depinde de noi toți”, a adăugat el.

Anunțuri înșelătoare

Evenimentul a fost organizat după ce înainte cu trei zile se dovedise că începând cu luna iulie, șeful executiv Facebook a găzduit mese private la câteva dintre casele sale, la care a invitat jurnaliști conservatori, comentatori și cel puțin un politician republican. Aceste evenimente sociale au urmat acuzațiilor că firma ar fi părtinitoare împotriva democraților. De asemenea, Facebook a fost atacat recent de către doi dintre cei mai importanți candidați ai Partidului Democrat la alegerile prezidențiale 2020. Săptămâna trecută, senatorul Elizabeth Warren a plătit pentru a publica pe pagina sa un anunț care pretindea că Mark Zuckerberg l-ar fi promovat personal pe Donald Trump pentru a fi reales. Anunțul era unul înșelător în mod intenționat. Ea a spus că a făcut acest lucru în semn de protest împotriva deciziei firmei de a permite politicienilor să difuzeze reclame care conțin „minciuni albe”. “Când profitul luptă împotriva democrației, Facebook alege profit”, a afirmat ea.

Un purtător de cuvânt al lui Joe Biden a criticat anterior firma pentru că a refuzat să elimine un videoclip care îi avea ca protagoniști pe vicepreședinte și fiul său.

 „Tutun nou” – rețeaua socială consumată de tineri

Zuckerberg s-a confruntat, de asemenea, cu critici recente din partea unora dintre colegii săi din Silicon Valley. Miercuri, directorul executiv al Salesforce, Marc Benioff, a descris Facebook ca fiind „noile țigări -care atrag copiii”. El a mai spus că compania ar trebui împiedicată să adune atât de multe date asupra publicului. Tim Cook de la Apple a criticat și el Facebook, indirect, în trecut. El a susținut că permite ca datele personale ale oamenilor să fie utilizate împotriva lor și a sugerat că planurile sale pentru a-și lansa criptomoneda vor depăși limitele în care ar trebui să opereze companiile private. Cu toate acestea, el a făcut-o fără să menționeze numele companiei lui Zuckerberg.

ARTICOLE SIMILARE

Nepal oferă bani femeilor care refuză să se izoleze pe perioada menstruației

Andreea Damian

Nestlé nu poate pretinde că apa publică și îmbuteliată de corporație este „serviciu public”

realitatea

Zâmbește cu încredere!

realitatea

Noaptea Muzeelor 2020 se reinventează

Andreea Damian

Stiai ca exista Playboy pentru orbi?

realitatea

Renee Zellweger a izbucnit în lacrimi la premiera filmului Judy, în Toronto

realitatea

Scrie un comentariu