Tabu
Image default
HEALTHWhat's hot

Slabeste sanatos – Metoda Montignac!

„Oamenii nu se ingrasa pentru ca mananca prea mult, ci mai ales pentru ca nu mananca in mod corect”, spunea nutritionistul francez Michel Montignac, creatorul celebrei diete care-i poarta numele. Asadar, daca veti putea urma sfaturile lui, nu numai ca veti slabi, dar veti manca atat cat doriti, fara sa va infometati. Dieta creata de Michel Montignac are ca scop nu numai pier­derea in greutate, cat mai ales mentinerea unei greutati potrivite. Aceasta este posibil daca veti adopta un regim alimentar disociat in care ingredientele care compun meniul zilnic se combina.

Principiile Metodei Montignac:

  • Nu amestecati glucidele cu lipidele si cu proteinele la aceeasi masa. Amestecurile permise la o masa sunt: proteine cu glucide sau proteine cu lipide.
  • Puteti manca oricat, nu exista o limitare a cantitatii de alimente. Secretul sta doar in combinarea acestora.
  • Nu consumati bauturi alcoolice sau bauturi racoritoare.
  • Evitati mancarurile prajite.
  • Gatiti carnea la cuptor sau la gratar.
  • Mancati multe fructe si legume crude.
  • Inlocuiti pestele gatit cu file de somon.
  • Mancati numai paine neagra sau integrala.
  • Mancati fructe doar la micul dejun si intre mese.
  • Alimente interzise: zaharul, cartofii, painea alba, prajiturile, bomboanele, pastele, porumbul.

Meniuri model:

  1. Meniu amestec proteine cu glucide, fara grasimi:

Mic Dejun: 1 mar, 1 felie paine neagra, ceai de plante/ cafea fara cofeina, lapte degresat.

Pranz: salata din morcovi rasi, telina rasa cu suc de lamaie sau otet de mere, 150 g orez integral fiert in apa sarata, stropit cu sos de rosii.

Cina: mancare de linte, fasole verde cu sos de rosii si usturoi, iaurt degresat sau ceai de plante diuretice.

  1. Meniu amestec proteine cu lipide, fara glucide:

Mic Dejun: 2 oua – omleta, ochiuri cu sunca, bacon, ceai/lapte/iaurt/cafea fara cofeina.

Pranz: 200g peste slab sau carne de vita la gratar cu fasole verde, spanac, broccoli.

Cina: salatade radacinoare rase (morcovi, telina, pastarnac, patrunjel) cu otet de mere si cu ulei de masline, 200 g peste la cuptor cu broccoli si ardei.

ARTICOLE SIMILARE

EXCLUSIV! Prima femeie antrenor la Steaua!

Rita Muresan a slabit 30 kg dupa ce a renuntat la carne! Ce mananca acum

Totul despre ORA DE VARA 2014 / Riscurile masurii! Sanatatea va fi afectata grav!

Pregăteşte-ţi copilul de şcoală cu noua colecţie ECCO!

Celebritati nascute pe 30 martie!

Cât de adevărată este zicala „un măr pe zi ţine doctorul departe”. Descifrarea expresiilor medicale

Andreea Damian

1 comentariu

Scrie un comentariu