Tabu
Image default
FASHION Slider

Stella McCartney | Curentul vegan trece din bucătărie în modă

Stella McCartney este pictograma modei ecosustenabile! Designerul britanic a trecut de la pielea şi blana vegană şi explorează acum un înlocuitor de piele făcut din ciuperci sau încearcă să înlocuiască mătasea cu proteine ​​de drojdie.

Ciuperca poate înlocui pielea? Cert este că aparatul său vegetativ, care se prezintă ca o rețea de filamente numite miceliu, sunt acum fibre atractive pentru modă. Acest lucru este dovedit de noile piese vestimentare lansate de Stella McCartney. După ce a proiectat o geantă de mână din miceliu în 2020, designerul britanic merge mai departe, prezentând o siluetă completă compusă dintr-un sutien și pantaloni cargo, ale căror panouri au fost realizate dintr-un material numit Mylo. Acest lucru contrastează cu îmbrăcămintea din PET-uri reciclate (un material obținut din sticle de plastic).

„Cred cu tărie că această comunitate a Stellei nu ar trebui să aleagă niciodată între eleganță și responsabilitatea față de mediu. Astăzi este posibil cu Mylo”, a spus Stella McCartney, potrivit Madame Le Figaro. Pionieră a modei sustenabile – „fără piele, fără blană”, designerul britanic a apelat la echipele Bolt Threads pentru a-și proiecta piesele. Start-up-ul californian este recunoscut pentru că dorește să transforme industria textilă deosebit de poluantă prin recrearea anumitor fibre naturale în laboratoare care iau aspectul de piele sau fir de mătase.

Paris Jackson, ambasadorul colecției

Stella McCartney X Mylo

Pentru lansarea colecției, marca și-a imaginat o campanie care o are ca protagonistă pe Paris Jackson, care de câțiva ani se pronunță în favoarea apărării animalelor. Dar, deocamdată, hainele dezvăluite nu sunt destinate comercializării. Deci, de ce această comunicare? Pentru a oferi o viziune asupra a ceea ce marca va putea oferi în următoarele colecții. Și poate chiar, pentru a face cât mai mulți oameni posibil să iubească ciuperca.

Stella McCartney caută constant să crească eco-sustenabilitatea colecțiilor sale la 360 de grade. Proiecte ecologice și etice încă din 2008 (deși marca sa a fost fondată în 2001), când a folosit bumbac organic pentru prima dată, pentru un angajament care a continuat de-a lungul anilor. Același lucru este valabil și pentru colecția de iarnă 2021 lansată miercuri online, care încurajează încă o dată femeile Stella McCartney spre progres, combinând visele cu realitatea.

ARTICOLE SIMILARE

Fashion Icons, Ep.4 : Marlene Dietrich

realitatea

Shopping: croazieră șic

realitatea

Noi reguli pentru a mânca sănătos pe care orice femeie ar trebui să le urmeze

Andreea Damian

Colectia ,,CRUISER” de la Oxette

realitatea

Anja Rubik, pentru al doilea sezon imaginea Fendi

realitatea

Jill Biden și Meghan Markle, aceeași rochie! Mesajul incredibil al acestei coincidențe

Andreea Damian

Scrie un comentariu