Tabu
BEAUTYWhat's hot

Studiu: Ce îi influențează pe români să cumpere

Dacă eram convinși că reclamele vând ușor produsul, se pare că tinerii cu vârste cuprinse între 18 și 24 de ani dau o lecție importantă de marketing. Conform ultimelor studii create de Starcom, o reclamă bine gândită, relevantă și poziționată corect poate convinge foarte ușor o persoana, doar daca se folosesc influentatori potriviti.

Deși nu au încă preferințe clare de brand, tabieturi de consum sau preconcepții, tinerii sunt un segment puternic influențabil. Dar nu oricum. Nu le poți da pe tavă orice, pentru că sunt un segment de populație care nu se ghidează după regula ”crede și nu cerceta”. Testează, întreabă persoane de încredere care au testat și, mai mult de atât, cred în părerea specialiștilor.

62% cer sfaturi înainte de a cumpăra un produs, în timp ce 52% dau sfaturi prietenilor cu privire la achiziționarea unui produs;
– în general, pentru a fi apreciați de tineri, influențatorii trebuie să aibă drept principalele calități: să ofere informații actuale (86%) și să testeze personal produsele (83%);
influența celor apropiați continuă să fie mai importantă în mai multe categorii decât influența specializată. Pentru băuturi sau gadgets cei apropiați devin influențatori dacă au o expertiză dovedită în timp;
influențatorii specializați sunt pe primul loc ca importanță în categorii care se leagă de statutul/ imaginea personală:
o Celebritățile (actori, cântăreți, vedete TV) în domeniul modei (pentru 52% dintre tinerii intervievați);
o Website-urile de specialitate pentru gadgets (46% dintre tinerii intervievați);
o Dermatologii în alegerea produselor de îngrijire personală (pentru 45% dintre respondenți).

Ca o concluzie, din aceste motive vedem tot mai des la televizor reclame în care vedetele ne recomanda produse, specialiștii ne sfătuiesc ce creme și paste de dinti să folosim și persoane care au testat produse, care le-au schimbat brusc viata.

Partea buna e că, cel putin când vine vorba de îngrijire personală, tinerii au încredere în dermatologi în decizia de cumpărare. Lucru îmbucurător, pentru că în alegerea produselor de îngrijire, inițial trebuie să te consulți cu un dermatolog care să-ți facă o analiză personalizată și care să-ți recomande anumite tipuri de produse pe care să le achiziționezi și o rutină de îngrijire, nu să faci pe cobaiul până când vei observa care sunt cele potrivite.

Pe tine ce te influențează să cumperi anumite produse?

ARTICOLE SIMILARE

TUDOR CHIRILA: Adevarul despre cearta cu MARIUS MOGA … si despre ”porcul de Craciun”

Wella Professionals înseamnă fashion

realitatea

Iată cantitatea exactă de protecție solară pe care ar trebui să o aplici pe față

Andreea Damian

GEO SAIZESCU a murit!

Monica Gabor şi-a PIERDUT MINŢILE? Uite ce PICTORIAL a realizat după MOARTEA mamei

O prezentatoare TV de la noi, cu bataturi si celulita la un eveniment monden

Scrie un comentariu