Tabu
BEAUTY

Top 5 mic dejunuri pentru o piele frumoasă

mic dejun

Alimentele de la micul dejun pot fi excelente pentru pielea ta. Sunt delicioase și bogate în substanțe nutritive care luptă împotriva ridurilor. Consumul unui mic dejun sănătos a fost legat de pierderea în greutate, prevenirea bolilor cronice și niveluri mai ridicate de energie pe tot parcursul zilei. Se pare că poate avea și beneficii cosmetice: „Alimentele cu care vă umpleți farfuria în fiecare dimineață (și pe tot parcursul zilei) pot avea un impact asupra sănătății și aspectului pielii”, spune dermatologul american Jeffrey Benabio.

Aceste 5 mic dejunuri – împreună cu alte obiceiuri de viață sănătoase, cum ar fi exercițiile fizice și consumul de apă vă vor face pielea mai frumoasă.

Iaurt cu conținut scăzut de grăsimi cu semințe de granola și rodie

Produsele lactate conțin vitamina A și proteine, ingrediente vitale pentru celulele pielii, dar laptele și brânzeturile pline de grăsimi sunt, de asemenea, bogate în grăsimi saturate care înfundă arterele. Semințele de granola și rodia sunt o sursă bogată de antioxidanți care ajută la combaterea radicalilor liberi periculoși (și care provoacă riduri).

Pâine integrală cu unt de migdale

Alegerea pâinii integrale este întotdeauna o mișcare inteligentă, deoarece este mai bogată în fibre și substanțe nutritive și, de obicei, cu un conținut mai mic de zahăr. Untul de arahide conține o doză sănătoasă de fier, care este esențială pentru o piele sănătoasă.

Sandviș cu somon afumat

Somonul este adesea promovat ca un superaliment pentru pielea sănătoasă și, din motive întemeiate: alături de alți pești grasi, are una dintre cele mai mari concentrații de acizi grași omega-3 – un nutrient care ajută la reglarea producerea de ulei și reduce inflamația (un factor care contribuie la afecțiuni ale pielii, cum ar fi eczeme și psoriazis) în organism.

Smoothie din fructe cu semințe de in

Smoothie-urile sunt o modalitate excelentă de a consuma fructele, care sunt pline de antioxidanți și au, de asemenea, un conținut ridicat de apă – astfel încât să vă mențină pielea hidratată. Pentru a le crește și mai mult valoarea nutrițională, adăugați câteva semințe de in măcinate în amestec înainte de a le amesteca. Nu veți observa semințele minuscule din băutură, dar acestea vă vor oferi o porție valoroasă de acizi grași omega-3, care protejează membranele celulare.

Omletă cu spanac și roșii

O omletă este o modalitate excelentă de a încorpora o porție sau două de legume în masa de dimineață. Orice va funcționa, dacă obiectivul este să adăugați antioxidanți, dar puține legume merg cu ouă. Roșiile sunt bogate în licopen, un antioxidant care protejează împotriva daunelor provocate de soare. Spanacul conține vitamina C, care acționează ca un puternic antioxidant ce susține sănătatea pielii și a sistemului imunitar.

ARTICOLE SIMILARE

Doamnelor, va place botoxul?

realitatea

Cum se pregateste Adriana Lima inainte de Victoria’s Secret Fashion Show

Studiu: Ce îi influențează pe români să cumpere

Idei de tunsori pentru toamna 2018. Inspiră-te de la vedete!

Andreea Damian

Jennifer Garner – Secrete de infrumusetare la indemana oricui

Michelle Obama isi dezvaluie secretele anti-ageing

Scrie un comentariu