Tabu
LIFESTYLE

Un grup de clienti ai pensiunii Carcotasului: “Am luat Hepatita A dupa ce ne-am cazat la cabana lui Mihai Gainusa!”

E cunoscut faptul ca realizatorul TV e proprietarul unei pensiuni turistice de patru margarete in localitatea Cheia, “Gainusa de munte”. Mai multi clienti ai pensiunii sustin ca s-au infectat cu virusul Hepatitei A dupa ce s-au cazat si au mancat la aceasta cabana!

Un grup de absolventi ai Facultatii de Aeronave pastreaza legatura de mai bine de 20 de ani. Prieteni de-o viata, ei se intalnesc cel putin o data pe an cu familiile pentru a petrece o mica vacanta. “Suntem cinci familii si avem aceasta traditie. Unul dintre noi are un copil mic asa ca am cautat sa mergem undeva mai aproape de Bucuresti, sa nu stam mult pe drum. Am ales Gainusa de munte”, a spus Dumitru Popescu.
Impreuna cu sotia si cei doi copii, Popescu s-a intalnit la Cheia cu ceilalti prieteni si cu familiile lor: Buciu Cristian cu sotia, Uzum Catalin cu sotia si copilul, Sergiu Toader cu nevasta si doi copii si Catalin Lepadatu cu sotia.

“Am inchiriat intreaga pensiune pentru perioada 8-11 august. Inca din prima zi am observat ca personalul cabanei prezenta probleme. Cine era la receptie se ocupa si de mancare si de curatenie! Comenzile veneau foarte greu. Pentru o friptuta asteptam si o ora si jumatate! Ajunsesem sa le spunem de dimineata ce sa prepare pentru pranz ca sa nu mai asteptam”, a mai spus Dumitru Popescu.

“Dupa ce sejurul s-a incheiat, fiecare familie si-a urmat propriul program. Unii s-au intors la serviciu, altii au plecat in concedii. “Inainte de intalnirea de la Cheia nu ne mai vazusem si dupa aceea ne-am separat. Impreuna cu familia am plecat in Grecia. Cand ne-am intors, si eu, si sotia am inceput sa ne simtim foarte rau. Intr-o zi ne-a sunat unul dintre prietenii cu care am fost la Cheia. Ne-a zis ca sotia lui a fost diagnosticata cu Hepatita A si un alt coleg de-al nostru, din Brasov la fel! Am mers la medic, iar testele au fost pozitive si pentru mine si pentru sotie!”, a explicat Dumitru Popescu.

“Acest virus al Hepatitei A se mai numeste si boala mainilor murdare. Se ia din alimente sau apa contaminata. Toti ne-am imbolnavit in acelasi timp, iar singurul loc unde am mancat impreuna a fost “Gainusa de munte”! In prima seara am mancat niste salate. Nefiind un aliment tratat termic ne-am gandit ca de acolo ni se trage!”, a mai spus Dumitru Popescu.

Contactat telefonic, Mihai Gainusa a declarat pentru wowbiz.ro: “Nu cred ca au luat acest virus de la pensiunea noastra. In august, vila a fost plina. Si eu impreuna cu toata familia am stat aici in vara. Nu a existat nici o plangere similara. Ar fi trebuit sa mai existe si alte cazuri de imbolnavire. Imi pare rau pentru acesti oameni, pentru ca s-au imbolnavit, dar nu cred ca s-a intamplat aici, la “Gainusa de munte”. Totodata imi rezerv si dreptul de a-i actiona in judecata daca nu vor dovedi acest lucru. Anul acesta am avut mai multe controale si de fiecare data totul a fost in regula, am iesit bine. Sper sa nu fie rea vointa”.

ARTICOLE SIMILARE

Cu ce să înlocuim clasicul coşuleţ de Paşte plin de dulciuri?

Andreea Damian

Se cere scurtarea concediului de creștere a copilului. Cine îl consideră prea lung

Lipsa somnului dăunează grav greutății

realitatea

Cum poți învinge prin joacă plictiseala celor mici? (P)

Andreea Damian

Se deschide sezonul de primavara-vara la Bucuresti Mall

De ce se teme prinţul Harry de bunica sa, regina Elisabeta a II-a, când o întâlnește