Tabu
FASHION

Valentino isi schimba radical imaginea

Pierre Berge, legendarul companion al lui Yves Saint Laurent, spunea candva, fara pic de rautate, ca Valentino imbraca femei usoare si/sau femei intretinute. Dar cu siguranta ca nu aceasta este reputatia pe care vrea sa o schimbe celebra casa italiana acum, cand isi duce campaniile publicitare intr-o directie mult mai tanara, contemporana, completa si dezirabila (dupa cum au declarat creativii casei, Maria Grazia Chiuri si Pier Paolo Piccioli). Mai cu seama ca, de cand fotografiile pentru publicitate sunt facute de catre David Sims (si nu ca pana acum, de Mert Alas si Marcus Piggott), modelele (Freja Beha Erichsen, Monika Jagaciak si Tati Cotliar) apar in fotografii alaturate – una nud si cealalta complet imbracata.

 

ARTICOLE SIMILARE

Starurile promoveaza colectia “H&M Fashion Against SIDA”

realitatea

Revista Love isi lanseaza aplicatie pentru iPad

realitatea

Street fashion: Maria

realitatea

Heidi Klum, fata de la pagina șase

realitatea

Reese Witherspoon a strălucit în rochia de mireasă by Monique Lhuillier

realitatea

Vogue Paris sub conducerea Emmanuellei Alt: “Acelasi, dar diferit”!

realitatea

Scrie un comentariu