Tabu
LIFESTYLE

Young & Rubicam divorțează de Team Advertising

Team Advertising, agenția de publicitate cu acționariat local afiliată rețelei mondiale Young & Rubicam (Y&R), va pierde în câteva luni afilierea la rețeaua globală care a consacrat-o, a declarat un oficial al companiei. “Împreună cu Team Advertising ne-am revizuit strategia, bazată pe dorința Y&R de a impulsiona implicarea noastră în această piață dinamică. Am hotărât reciproc, fără să ne facă plăcere acest lucru, să punem capăt asocierii noastre, la sfârșitul acestui an”, a declarat Bernard Barnett, Vice-President, Corporate al Young & Rubicam Brands EMEA (Europa, Orientul Mijlociu și Africa), pentru MONEY EXPRESS.

Implicit, Team va pierde și bugetul de media al unui client de bază, }iriac Auto, existând riscul ca alți doi clienți – Danone, aflat în prezent în licitație pentru revizuirea contului de media, și Colgate-Palmolive – să renunțe la această agenție.

Cum poate fi interpretat divorțul Y&R de Team Advertising și ce se va întâmpla cu această afacere citește în revista MONEY EXPRESS.

ARTICOLE SIMILARE

Forbes a publicat clasamentul celor mai bine plătite vedete din lume. Prezențe neașteptate în top 10

Andreea Damian

MIHAELA RADULESCU despre lacrimile lui DANI OTIL

Apa potabilă cu plastic, un produs încă nereglementat

Dora Constantinovici

Tinerii români din medii defavorizate, ajutați să obțină gratuit permise de conducere | Condiţii şi acte necesare

Andreea Damian

MONICA GABOR si IRINEL COLUMBEANU – impacare de dragul fetitei

„Voi fi acolo în 5 minute”: ce spune această mică minciună despre noi

Andreea Damian

Scrie un comentariu