Home > Agenda > Youtube dezvăluie cele mai vizionate clipuri muzicale în 2019

Youtube dezvăluie cele mai vizionate clipuri muzicale în 2019

Youtube

Videoclipul piesei Con Calma, interpretată de Daddy Yankee & Snow, s-a situat pe primul loc în topul celor mai vizualizate clipuri muzicale pe Youtube în 2019, cu peste 1,6 miliarde de vizualizări. În Marea Britanie, videoclipul piese Vossi Bop, interpretată de Stormzy, se află în fruntea topului. Top 3 UK este completat de Dancing With A Stranger – Sam Smith și Normani (locul 2) și Bad Guy –  Billie Eilish (locul 3). În afara Regatului Unit, au dominat piesele latine, ocupând de altfel primele cinci poziții în clasamentul global.

Cel mai vizionat videoclip la nivel mondial este cel al piesei Con Calma – Daddy Yankee, în timp ce cântăreața Rosalía ocupă locul doi cu piesa Con Altura. Este al treilea an la rând că o melodie latină ocupă primul loc în topul global al celor mai vizualizate piese pe YouTube. În 2018, cel mai vizualizat videoclip a fost cel al piesei Te Boté – Nio García, iar în 2017, cel al mega-hitului Despacito – Luis Fonsi și Daddy Yankee (care este totodată și cel mai vizualizat clip muzical din istoria Youtube, cu 6,5 miliarde de vizualizări).

Cifrele reflectă importanța din ce în ce mai mare a Americii Latine pentru industria muzicală: este piața muzicală cu cea mai rapidă creștere din lume – veniturile au crescut cu 16,8% anul trecut, Brazilia fiind cel mai mare contribuabil. „Fără nicio îndoială, în Brazilia a existat întotdeauna un consum enorm de muzică – este o țară care are cu adevărat muzica în centrul ei – dar, din cauza încălcării drepturilor de autor, aceasta nu a fost niciodată recunoscută”, a spus Afo Verde, președintele Sony Music Latin Iberia. „Consumul a început să crească datorită serviciilor de streaming, iar rezultatele au fost impresionante.”

Cu toate acestea, pirateria rămâne încă pe piață. Este remarcabil faptul că artiștii latini prosperă pe YouTube, o platformă care oferă publicitate, dar au un impact mai mic asupra serviciilor de streamining precum Spotify și Apple, care generează venituri mai mari prin abonamente lunare. Atât Spotify, cât și Apple Music și-au lansat propriile top-uri de top în această săptămână, iar artiști precum Daddy Yankee au lipsit în mod evident; în schimb au dominat artiști precum Camila Cabello, Lil Nas X și Post Malone.

Articole asemanatoare
Documentarul „Coachella: 20 de ani în deșert” va fi difuzat pe YouTube (premieră trailer)
Youtube
Campania de plantare a copacilor de pe YouTube a strâns peste 8 mil. $ în mai puțin de o săptămână
youtube
Cum face bani YouTube din videoclipuri false despre vindecarea cancerului
YouTube amendat cu 170 milioane de dolari în SUA pentru încălcarea confidențialității copiilor

Comenteaza acest articol

Youtube dezvăluie cele mai vizionate clipuri muzicale în 2019

by Andreea Damian   1 min
0