Tabu
lifestyle

Zoltan Szigeti, The Group: -Nu îmi pare rău că nu am vândut-

Cu CMI – rețea pe care Szigeti o califică drept ”un conglomerat de antreprenori” – Media Investment lucrează de la sfârșitul lui 2008, dar afilierea s-a produs în luna iunie, a spus acesta într-un interviu pentru MONEY EXPRESS .

”Datorită rețelei, am intrat într-o licitație pentru Wizzair, pe care am câștigat-o”, menționează el un prim rezultat al apartenenței la rețea. La rândul său, MI a prezentat un client de-al său unei agenții din Slovenia. |n esență, accesul la Columbus presupune ”un exchange (schimb – n.r.) de business”, sintetizează Szigeti.

Fostul șef la operațiunilor WPP în România și actualul antreprenor pare mulțumit de dealul cu CMI și spune că nu îi pare rău că n-a vândut businessul unei rețele multinaționale. Parteneriatul MI cu rețeaua Columbus vine după unul de circa patru ani cu United Media, agenția de media deținută de grupul regional elen Ashley, al cărei start-up pe piața românească a fost clientul Cosmote (în prezent, client al MI).

Columbus, cu venituri cumulate declarate de 5,9 mld. de dolari acoperă Europa, America de Nord și de Sud, Rusia Asia, Africa. Printre membrii acesteia se numără agențiile BLM, Horizon Media și Cossette Media. MI declară venituri anuale de 26 mil. euro și numără clienți precum Henkel, Peugeot și Cosmote.

ARTICOLE SIMILARE

Agentia 23 a atras clientul anului: Rosia Montana Gold Corporation

realitatea

Actorului principal din Spartacus, Andy Whitfield, i-a recidivat cancerul

realitatea

Andreea Raicu s-a mutat cu Tecău

Absorbantele din bumbac organic – rasfat si sanatate

Katy Perry, decoltată pentru revista Complex

realitatea

Mișcarea Black Lives Matter a ajuns în România

Andreea Ditcov

Scrie un comentariu