Tabu
FASHION

Jurnalul unei fashioniste: După șapte ani de succes nebun, Hermes și Jean Paul Gaultier își spun au revoir.

Citisem printre randuri acum cateva zile un comunicat de presa ce anunta pompos ca cifra de afaceri a casei Hermes a crescut cu 18,5 procente in primul trimestru al anului 2010. Asta trebuia sa insemne ca secretul pe care mi-l impartasise Godfrey Deeny despre plecarea lui Jean Paul Gaultier din fruntea departamentului de design al luxoasei case de moda avea sa ramana in stadiul de zvon. Doar n-o sa se porneasca toboganul restructurarilor tocmai acum cand business-ul merge ca pe roate?! Mai ales ca se tot inregistreaza cresteri de o buna perioada de timp. Insa nu! Tocmai s-a confirmat ceea ce deja stiam neoficial. Christophe Lemaire este noul director de creatie al Hermes, motivandu-se plecarea lui Gaultier prin dorinta acestuia de a se focusa asupra propriilor proiecte.

Daca Gaultier a avut numai job-uri high-class, debutand la prestigioasa casa de moda Pierre Cardin, nici Lemaire nu e luat dintr-un atelier de la mansarda. Tinand in mana un CV impresionant, critici pozitive si, poate cel mai important aspect , cifre ale vanzarilor ce au multumit conducerilor precedente, Christophe Lemaire face un pas urias  inainte in cariera sa.  Accepta provocarea Hemes in detrimentul casei Lacoste (de unde tocmai a plecat), iar inainte de Lacoste a tinut carma departamentelor de prêt-a-porter si haute couture ale lui Christian Lacroix.

Pana in martie anul ce vine, cand Hermes o sa-si inaugureze noua achizitie, Jean Paul Gaultier o sa ne salute in pas alergator de pe catwalk –ul prestigioasei case de moda pentru ultima data in aceasta toamna. Iar asta mai inseamna si ca in octombrie o sa-mi fie compostata ultima invitatie semnata Hermes by Gaultier.

Plec la Paris intr-o saptamana cu un gand ascuns: sa ma apuc de bricolat invitatiile de la Hermes. Ideea invitatiilor marilor case de moda face parte dintr-o strategie gandita. In locul unui clasic cartonas stilizat, au concluzionat ca mai bine daruiesc un obiect practic, prin folosirea caruia persoana care il primeste promoveaza implicit brand-ul. Spre exemplu, daca Louis Vuitton trimite tot felul de agende/notebook-uri, Hermes expediaza bucati dreptunghiulare de piele despre care am auzit ca se pot intinde si-ti poti confectiona tot felul de bratari, portofele sau ce alte accesoriii iti mai trec prin cap.  Mi-am propus ca in noul sezon  de Paris Fashion Week sa contabilizez invitatiile de prin redactia Fashion Wire Daily si cu ce mai am si eu, poate-mi ajung de-o geanta.  Sa-mi tineti pumnii!

ARTICOLE SIMILARE

„Black Is King”: albumul vizual al lui Beyoncé este o sărbătoare a modei și a simbolismului

Andreea Damian

Cum să-ți asortezi hainele în funcție de culoarea părului tău

Andreea Damian

Chanel Couture pentru toamna/iarna

realitatea

Măștile lui Lady Gaga au fost adevărații câștigători ai Premiilor MTV Video Music 2020

Andreea Damian

Skinny Bunny la V for Vintage pe 11 aprilie

realitatea

Stella McCartney, colecție specială pentru Net-a-porter

realitatea

Scrie un comentariu