Tabu
LIFE & LOVE

Durex lanseaza campania pentru crearea primului emoji oficial al sexului protejat

Durex, marca nr. 1 in lume pe piata produselor de imbunatatire a vietii sexuale,a lansat pe 18 noiembrie o campanie internationala pentru crearea primului emoji oficial al sexului protejat. Campania precede Ziua Mondiala de Combatere a Virusului HIV/SIDA, 1 decembrie 2015.

Studiul realizat de Durex a dezvaluit ca emojii joaca un rol hotarator in conversatiile despre sex  ale tinerilor. 80% dintre cei cu varsta cuprinsa intre 18 si 25 de ani spun ca le este mai usor sa se exprime folosind emoji, iar jumatate dintre cei care au participat la studiu le folosesc cu regularitate in astfel de situatii. 84% dintre tinerii intre 18 si 25 de ani recunosc ca sdurex_lanseaza_campania_pentru_crearea_primului_emoji_oficial_al_sexului_protejate simt mai confortabil atunci cand folosesc emoji in discutiile legate de sex. Cu adevarat ingrijoratoare este insa lipsa unei constientizari a pericolului reprezentat de bolile cu transmitere sexuala, o treime dintre respondenti admitand ca nu le pasa de acest lucru. Continuarea studiului a relevat ca aproape o jumatate dintre ei cred ca virusul HIV nu-i va afecta niciodata pe ei sau pe prietenii lor. Avand in vedere aceste concluzii, Durex lanseaza o campanie mondiala pentru crearea de catre compania care defineste aceste simboluri (Unicode Consortium) a unui emoji oficial al sexului protejat.

Un astfel de emoji ii va face pe tineri sa treaca usor peste stanjeneala de a discuta despre sexul protejat, va incuraja astfel de conversatii si va creste constientizarea importantei folosirii prezervativului pentru a preveni transmiterea infectiilor sexuale, printre care HIV/SIDA. Durex ii indeamna pe toti utilizatorii de retele sociale sa foloseasca hashtag-ul #CondomEmoji si sa-l raspandeasca pentru a sustine sexul protejat. Durex spera ca peste 1 milion de useri sa participe la acest demers in luna noiembrie si sa sustina astfel cererea oficiala care va fi depusa la Unicode pe 1 decembrie 2015, de Ziua Mondiala de Combatere a Virusului HIV.

“Multi tineri au capatat cunostintele sexuale prin intermediul propriilor experiente sau cautand pe internet”, explica Dr. Mark McCormack.

“Cei care au participat la studiu spun ca se simt confortabil sa vorbeasca despre sexul protejat cu partenerul intr-o relatie de durata, dar ca nu o fac cu aceeasi lejeritate atunci cand este vorba de un partener nou sau unul potential. 80% au apreciat crearea unui emoji care sa faca discdurex_lanseaza_campania_pentru_crearea_primului_emoji_oficial_al_sexului_protejat2utiile despre sexul protejat mai usor de initiat si mai distractive.” continua Dr. McCormack, Lector Senior in Sociologie si Co-Director al Centrului pentru Sex, Gen si Sexualitate din cadrul Universitatii Durham.

Volker Sydow, managerul echipei globale Durex, spune: “Durex crede in vieti sexuale mai fericite si mai sanatoase, iar Ziua Mondiala de Combarete a Virusului HIV are o semnificatie uriasa pentru importanta sexului protejat. Avand in vedere cat de importante sunt mesajele in dezvoltarea relatiilor din ziua de astazi,  un emoji oficial al sexului protejat este un pas simplu, dar foarte important, pentru o mai buna protectie si oimbunatatire a vietii sexuale.”

Statistici ingrijoratoare privind atitudinea despre sexul protejat

Peste 56% dintre respondenti spun ca nu-si pun problema sexului protejat, 53% spun ca subiectul nu este unul interesant, iar peste o treime declara ca nu le pasa deloc despre acest lucru.

Un alt studiu facut de Durex si MTV a relevat faptul ca 78% dintre tinerii din Europa cu varsta cuprinsa intre 18 si 25 de ani sunt activi sexual, dar numai 62% dintre ei folosesc prezervativul si 4 din 10 au facut sex cu mai mult de o persoana fara sa se protejeze. De fapt, in timp ce 86% simt ca noi toti suntem responsabili sa stopam raspandirea virusului HIV, se pare ca nu sunt constienti ca si ei sunt in pericol. Un sfert dintre cei chestionati cred ca acest virus ii afecteaza in special pe locuitorii din Africa.

ARTICOLE SIMILARE

Cele mai banale motive pentru care ne îndrăgostim

Top 10 cele mai nereusite scene de dragoste din filme

realitatea

ADELA POPESCU – primul pictorial sexy! FOTO

Jennifer Lopez investește într-o companie care vinde Viagra

Andreea Damian

Pippa Middleton, 5 milioane de dolari pentru a juca în filme XXX

realitatea

Kim Kardashian, nunta şi caseta porno

realitatea

Scrie un comentariu