Tabu
lifestyle

Eleganța ca atitudine: Roland Garros

Există imagini publicitare care îți rămân în memorie și pe care le asociezi apoi automat cu numele brandului. Pentru mine, asocierea Longines – Audrey Hepburn (din campaniile anterioare ale ceasurilor Dolce Vita) a rămas o imagine perfectă a eleganței. Eleganța clasică pentru că aspectul de eleganță sportivă aveam să-l descopăr mergând împreună cu Andrei Mihai, PR managerul Longines – Chronotime International, la turneul de tenis, French Open de la Roland Garros, unde Longines a fost partener oficial. Chiar dacă nu am reușit să-l întâlnesc pe ambasadorul eleganței Longines, Andre Agassi, i-am urmărit în meciuri diferite pe cei doi protagoniști ai finalei de turneu – Roger Federer și Rafael Nadal și am descoperit lumea cosmopolită din village-ul Roland Garros, unde alături de sponsorii oficiali poți întâlni personalități și vedete internaționale din toate domeniile. Pentru acest eveniment Longines a creat o nouă gamă de ceasuri Conquest ceramic, cu cele mai fashionabile modele sport care îmbină subtil combinații de oțel și ceramică, incluzând și caracteristici tehnice performante, modele pe care le poți găsi și la noi în magazinele Cellini.

ARTICOLE SIMILARE

ADN-ul celebrităților transformat în parfum

realitatea

VEDETA din Romania care NU ARE pic de CELULITA

Vedetele, catre batausul Alexandrei: “Ce educatie ai primit, idiotule? Te-au crescut hienele?”

Imaginea cu «cina» Andreei Raicu te va şoca!

TEO TRANDAFIR – datoare vanduta! Ce alte vedete au datorii imense

Penelope Cruz și Javier Bardem s-au căsătorit în secret

realitatea

Scrie un comentariu