Tabu
lifestyle

Petrescu lanseaza un meniu de criza

Dragos Petrescu, cel mai mare proprietar roman de restaurante, se pregateste sa lanseze luna viitoare “Bundetot”, un nou brand, “dedicat crizei”, cu preturi mici si cantitate mare, dupa cum a declarat el intr-un interviu pentru revista MONEY EXPRESS. In opinia sa, conceptul Bundetot (destinat exclusiv centrelor comerciale) va fi, in 2009, varful de lance al dezvoltarii grupului pe care l-a fondat in 2004 impreuna cu Daniel Mischie – si care l-a adus in pozitia de cel mai mare si mai agresiv proprietar roman de restaurante: in prezent, detine retelele City Grill, City Cafe, restaurantul Caru’ cu bere si cele doua Buongiorno, un brand nou, lansat anul trecut. Pe scurt, Bundetot va fi un restaurant fast-food centrat pe gastronomia orientala: cu 15-19 lei, clientii isi vor putea cumpara feluri de mancare ca saorma de pui sau kebab. Cu un astfel de pret, Bundetot intra in competitie cu celelalte patru lanturi de retaurante – inclusiv cu McDonald’s, liderul pietei de fast-food, care estimeaza pentru acest an vanzari de 115 milioane de euro, in crestere cu 27,7% fata de anul trecut, scrie MONEY EXPRESS.

ARTICOLE SIMILARE

Greul continuă

realitatea

Ozana Barabancea, sexy dupa ce a slabit 40 de kg!

Mr Big, lovit de criză

realitatea

Mischa Barton are tendințe sinucigașe

realitatea

Dantele și broderii la Muzeul Å¢ăranului Român

realitatea

Exclusiv Tabu.ro, Ep. IV : Oana Zăvoranu despre dietă, bătrânețe și găsirea unui rost

realitatea

Scrie un comentariu