Tabu
FASHION

Valentino isi schimba radical imaginea

Pierre Berge, legendarul companion al lui Yves Saint Laurent, spunea candva, fara pic de rautate, ca Valentino imbraca femei usoare si/sau femei intretinute. Dar cu siguranta ca nu aceasta este reputatia pe care vrea sa o schimbe celebra casa italiana acum, cand isi duce campaniile publicitare intr-o directie mult mai tanara, contemporana, completa si dezirabila (dupa cum au declarat creativii casei, Maria Grazia Chiuri si Pier Paolo Piccioli). Mai cu seama ca, de cand fotografiile pentru publicitate sunt facute de catre David Sims (si nu ca pana acum, de Mert Alas si Marcus Piggott), modelele (Freja Beha Erichsen, Monika Jagaciak si Tati Cotliar) apar in fotografii alaturate – una nud si cealalta complet imbracata.

 

ARTICOLE SIMILARE

Jennifer Lopez sau Jennifer Hudson

realitatea

10 trucuri pe care celebritățile le folosesc pentru a străluci pe covorul roșu

Andreea Damian

Natalie Portman pe coperta Vogue Us in ianuarie 2011

realitatea

Programul Paris Fashion Week

realitatea

Flo&Jo îți prelungește primăvara cu un discount de 40%

realitatea

Trenduri 2016: Sacoul – eroul salvator!

realitatea

Scrie un comentariu