Tabu
FASHION

Chanel’s Metiers d’Art, un nou prilej de a arăta calitatea colecțiilor Chanel

Dacă vorbeşti despre performerii noului mileniu în materie de prestigiu, brand şi valoare economică trebuie neapărat să vorbeşti şi despre contribuţia deloc simbolică a valorilor imateriale asociate acestora. Sună abstract? Nu va mai fi cazul, odată ce vom transfera discuţia către Chanel. Căci atunci când vorbeşti despre brand-uri mitice globale trebuie neapărat să vorbeşti despre Chanel.

Iar de îndată ce ai vocalizat catifelatul nume al casei franceze ai mai spus, din aceeaşi răsuflare, şi Coco Chanel, Marilyn Monroe, Karl Lagerfeld, Chanel No 5, little black dress şi Chanel jacket. Este vorba despre un brand cu o valoare totală de peste 7 miliarde USD (Forbes, noiembrie 2013) şi de, spun avizaţii, o formulă de chic branding păstrată intactă de la Gabrielle Chanel până la Karl Lagerfeld.

Astăzi, Karl Lagerfeld duce Chanel înapoi la Dallas, locul unde Coco Chanel a fost îmbrăţişată de cultura fashion americană în anii ’50: este vorba despre show-ul Chanel’s Metiers d’Art, un prilej pentru a arăta încă o dată ,,calitatea, creativitatea şi sofisticarea’’ colecţiilor Chanel.

Mai mult aici.

ARTICOLE SIMILARE

Lansare la apa

realitatea

Scarlett Johansson în Harper-™s Bazaar UK de ianuarie

realitatea

În 2009 bărbații sunt invitați să poarte fustă

realitatea

JANINA NECTARA: Maraton la Galliano, Kenzo, Givenchy, Costume National si Alexis Mabille /FOTO

realitatea

Oscar de la Renta, toamnă-iarnă, ’09-’10

realitatea

Pa, pa, fustă din denim: iată noua tendință de modă care o va înlocui până în 2024!

Andreea Damian

Scrie un comentariu