Tabu
FASHION

Chanel’s Metiers d’Art, un nou prilej de a arăta calitatea colecțiilor Chanel

Dacă vorbeşti despre performerii noului mileniu în materie de prestigiu, brand şi valoare economică trebuie neapărat să vorbeşti şi despre contribuţia deloc simbolică a valorilor imateriale asociate acestora. Sună abstract? Nu va mai fi cazul, odată ce vom transfera discuţia către Chanel. Căci atunci când vorbeşti despre brand-uri mitice globale trebuie neapărat să vorbeşti despre Chanel.

Iar de îndată ce ai vocalizat catifelatul nume al casei franceze ai mai spus, din aceeaşi răsuflare, şi Coco Chanel, Marilyn Monroe, Karl Lagerfeld, Chanel No 5, little black dress şi Chanel jacket. Este vorba despre un brand cu o valoare totală de peste 7 miliarde USD (Forbes, noiembrie 2013) şi de, spun avizaţii, o formulă de chic branding păstrată intactă de la Gabrielle Chanel până la Karl Lagerfeld.

Astăzi, Karl Lagerfeld duce Chanel înapoi la Dallas, locul unde Coco Chanel a fost îmbrăţişată de cultura fashion americană în anii ’50: este vorba despre show-ul Chanel’s Metiers d’Art, un prilej pentru a arăta încă o dată ,,calitatea, creativitatea şi sofisticarea’’ colecţiilor Chanel.

Mai mult aici.

ARTICOLE SIMILARE

Paris Fashion Week Day I: Balenciaga

realitatea

Terry Richardson si Tom Ford se saruta in stil cowboy

realitatea

Angelina Jolie despre copii si Brad Pitt in Vogue US din decembrie

realitatea

Fashionistas: Ioana Preda

realitatea

Balenciaga Fashion Show | 44 de ținute, un singur model

Andreea Damian

Sienna și Savannah Miller la săptămâna modei de la Londra

realitatea

Scrie un comentariu