Tabu
lifestyle

Hannah Montana Mania sau cum transformi o generație într-o țintă de marketing

"Hannah Montana lipsește de pe hârtia igienică, în rest este peste tot”, spune, pentru MONEY EXPRESS, Ruxandra Niculae, care lucrează într-un salon de înfrumusețare din București. Adolescenta Miley Cyrus – personajul Hannah Montana din serialul tv cu același nume, produs de Disney Channel (fost Jetix, până în septembrie 2009) – care avea 14 ani când serialul a debutat în Statele Unite, a ajuns acum idolul unei întregi generații de copii și adolescenți români.

“Puștimea” română s-a transformat într-o țintă consistentă – circa patru milioane de potențiali cumpărători – de marketing. Produsele cu branding Hannah Montana se găsesc oriunde – și nu sunt tocmai ieftine. Numai la Diverta, de exemplu, sunt listate 60 de obiecte – de la cărți la rechizite, de la muzică și DVD-uri la jocuri. Avem, de jumătate de an, și o revistă oficială a filmului Hannah Montana, editată de Egmont, care deține exclusiv pentru România licența Disney pentru cărți și reviste. Primul număr, cel din iulie 2009, a avut prețul de cinci lei și a fost tipărit într-un tiraj din 20.000 de exemplare. Pe larg în revista MONEY EXPRESS  .

ARTICOLE SIMILARE

Crestere de 40%, achizitii, profit si noi linii de business, de la Toni Delaco

realitatea

Jermaine Jackson: “Dacă Murray e doctor, atunci Michael de ce a murit?”

realitatea

Regal de patinaj artistic la Bucuresti: incepe Kings On Ice 2012!

Oferta primăvară-vară-toamnă

realitatea

David si Victoria Beckham, nevătămați după un accident de mașină

realitatea

Blake Lively: Nu mi-am dat niciodată întâlnire cu un băiat!

realitatea

Scrie un comentariu