Tabu
Concurs

Jurnal de calatorie, Stefania – Dubai!

FIN SI PLACUT CA O BRIZA USOR FIERBINTE

Am descoperit desertul Sharjah din Dubai in urma cu 1 luna de zile cand mi-am luat inima in dinti si m-am aventurat intr-o calatorie de neuitat: desertul&Safari din Dubai-Sharjah. Calatorind cu un 4/4 de-a lungul desertului, in prima dupa-amiaza petrecuta acolo a fost ca si cand ai face surfing pe nisip. Parcă nu-mi mai venea să las aparatul de fotografiat din mână, făceam poză după poză.

Am ajuns la o ferma de camile unde am degustat faimosul lor lapte de camila care, sincera sa fiu, nu m-a impresionat prea tare si mi-a adus aminte de gustul laptelui praf. Calatoria a continuat de-a lungul desertului si am fost martorii unui  supreb apus in desert. A fost ceva unic, chiar magic, iar stelele parca erau foarte aproape de noi, stralucitoare precum artificiile de Craciun din Viena. Iti dadeau impresia ca le poti aduna una cate una. Am urcat pe o camila care parea chiar puturoasa dar din momentul in care s-a ridicat mi-a provocat ceva emotii!!!!

Am servit o delicioasa cina desi nu sunt sigura ce continea si parca nici n-as vrea sa stiu.  A venit rândul shishei, care este de fapt narghileaua lor traditionala. Eu sincer nu fumez dar asa ceva nu puteam refuza. Oricum avea un gust placut, o combinatie de arome de cocos si curmale. Seara s-a sfarsit cu un dans din buric-belly dancing- in jurul focului si la lumina lunii.

La capitolul shopping, recunosc că nu mi-am cumpărat nimic, dar nici nu cred că o astfel de vacanță trebuie amestecată cu cumpărăturile. Dacă totuși vreți să nu plecați cu mâinile goale, în Dubai există destule centre, un fel de mall-uri cu de toate: Al-Ain shopping centre sau Deira City Centre sunt doar două dintre numeroasele opțiuni.

Vă sfătuiesc din tot sufletul să nu ratați o excursie cu cămila și nici un zbor cu elicopterul deasupra orașului. Priveliștea este una de neuitat si de neegalat.
Să nu uit… Despre mâncare, numai de bine. Tot ce am gustat a fost delicios, în afară de laptele despre care v-am povestit puțin mai sus. Åži cred că orice simandicos va fi mulțumit de varietatea de restaurante și mâncăruri pe care Dubai-ul ți-o oferă. Fie că te tentează bucătăria libaneză, persană, japoneză sau mediteraneeană, aici le găsești pe toate. Mie mi-a plăcut în mode deosebit la restaurantul Shebestan.

A fost o experieta de vis si cu siguranta voi continua sa explorez restul minunatiilor arabe!!!!!!!!!!!!!!

ARTICOLE SIMILARE

Tabu caută: Voteaă echipa Ancăi!

realitatea

Å¢inută de cocktail, Eliza!

Å¢inuta de brunch, Andreea!

Câştigă o cremă New Teint şi un parfum Figue de Vigne de la Caudalie

Castiga unul din cele 3 abonamente full pentru o luna de zile la LadyFIT Gym!

Å¢inuta de brunch, Eglantina!