Home > Agenda > stiri > 10 metode pentru a trece mai ușor peste “greutatea” mesei de Crăciun

10 metode pentru a trece mai ușor peste “greutatea” mesei de Crăciun

01. Beți șampanie. O serie de experți nutriționiști ne asigură că un pahar de șampanie reduce riscul apariției unor boli cardiovasculare.

02. Ar putea să vi se pară macabru, mai ales în preajma sărbătorilor, dar carnea de ren este una dintre cele mai sănătoase de pe pământ. Pentru că are un nivel caloric mic, grăsimile sunt minime, iar colesterolul aproape de zero. Evident, implică riscul ca Moș Crăciun să nu mai dea pe la voi o bună bucată de vreme. În cazul în care nu vă lasă inima să faceți acest lucru, puteți înlocui renul cu curcanul.

03. Ascultați cântece de Crăciun. Ceea ce urmează nu e o glumă. Un expert în psihologie sportivă (n-am mai auzit de așa ceva) de la Universitatea Brunel ne asigură că piesa cea mai potrivită pentru a face mișcare este "All I Want for Christmas Is You". Cu asta slăbiți cu siguranță datorită beat-ului. Singura în cazul căreia nu se aplică, și se vede, este, cu siguranță, Mariah Carey.

04. Patinați undeva afară pentru că este unul dintre cele mai bune exerciții cardio și vă pune o serie lungă de mușchi în mișcare.

05. Consumați alcool, dar cu proteine. De exemplu, Bloody Mary este cocktailul cel mai sănătos care a existat vreodată.

06. Mâncați înainte de cumpărături.
Faptul că nu veți merge înfometați la supermarket vă va face să cumpărați mai puține lucruri la care poftiți. Prin urmare, nu veți cheltui la fel de mulți bani. Ca să nu mai vorbim de faptul că faceți mișcare imediat după masă, ceea ce este extraordinar.

07. Consumați legume de culoare roșie. Nu doar veți fi în ton cu sărbătorile… Culoarea roșie este dovada existenței antioxidanților.

08. O bere pentru toată lumea. Va ajuta metabolismul și vă va proteja ficatul.

09. Dormiți bine! Cel puțin o noapte de-a lungul sărbătorilor încercați să vă culcați la o oră decentă. Somnul pe perioada nopții va ajuta corpul să treacă peste consumul excesiv de alimente. Așa cum știm, odihna nu a făcut niciodată rău nimănui.

10. Ieșiți afară
din casă, dacă e soare. Unii experți spun că vitamina D, nu doar ne dă un tonus extraordinar, dar ne și ajută să nu ne îngrășam. În plus, mișcarea este benefică în orice anotimp.

BONUS LA MINTEA COPIILOR: Nu mâncați prea mult!



Loading...

Comenteaza acest articol

10 metode pentru a trece mai ușor peste “greutatea” mesei de Crăciun

by admin   2 min
0