Tabu
FASHIONSlider

Rihanna și Adam Selman lansează o colecție de lenjerie „Jucăușe, dulci și sexy”

Pentru linia ei de lenjerie Savage x Fenty, Rihanna s-a asociat cu prietenul ei apropiat, designerul Adam Selman, într-un proiect de colaborare pentru Valentine’s Day.

Colecția este cunoscută oficial sub numele de „Savage x Fenty Adam Selman Capsule Collection”. Lenjeria prezintă teme centrate pe Ziua Îndrăgostiților, cu inimioare, o nuanță de roșu primar și o atitudine generală de sexism indulgent.

Piesele din lista lor variază de la sutienele fără cupă, până la cătușe și bici. Selman numește jucăriile „accesorii”. Campania însoțitoare – o selecție de imagini cu modelele Joan Smalls, Paloma Elsesser, Adesuwa și Fiffany. Acestea se află într-un dormitor decadent cu lumină neon, acoperite de un strat de fluorescență roz, înconjurate de lămpi de lavă. „Eu și Rihanna am lucrat împreună timp de șapte ani și suntem într-adevăr apropiați în acest moment”, spune Selman. La originea acestei colaborări particulare au o poveste de marketing pe măsură: Rihanna i-ar fi șoptit dulce lui Selman că-și dorește niște lenjerie.

„A fost cândva la începutul anului și ne-am îmbrățișat unul cu altul la o petrecere, iar ea s-a apropiat de mine și mi-a spus:„ Trebuie să faci Savage x Fenty cu mine. ”Apoi a plecat. Două zile mai târziu, mi-a trimis mesaje pentru a spune că a vorbit foarte serios. Rihanna și Selman de colaborare mai ales că Selman a îmbrăcat-o pentru diverse evenimente.

Cea mai memorabilă ținută este cea de la Premiile CFDA din 2014, care a constat dintr-o rochie nude extrem de mulată, cu mii de cristale. Rochia ei de atunci a fost muza pentru „rochiile iluziei” pe care Beyoncé, Kim Kardashian și multe altele le-au purtat în următorii ani. „Rihanna a fost mereu pe trend, sau, de fapt, cu un pas înaintea trendului”, spune el. „Se vede asta și din ceea ce creează cu această lenjerie. Elimină barierele când vine vorba de pozitivitate corporală, pozitivitate sexuală și multe altele.”

Eticheta Savage x Fenty a superstarului – care a fost subiectul recent al unui documentar Amazon Prime Video – a fost, fără îndoială, marcantă într-un spațiu cândva dominat de Victoria’s Secret și un domeniu mult mai restrâns al standardelor și definițiilor frumuseții. Show-urile de la Rihanna pentru Savage x Fenty includ pe toată lumea, evidențiază o gamă extrem de diversificată de medii sociale, identificări de gen și persoane non-binare, tipuri de corp sau calități corporale. Promisiunea ei este, în multe privințe, opusul idealurilor străvechi sexiste ale lui Victoria’s Secret.

„Ea, sau el, cine poartă lenjeria”, spune Selman, „se va simți încrezătoare/încrezător. Lenjeria este jucăușă și dulce și sexy…”

 

ARTICOLE SIMILARE

Giorgio Armani nu cunoaște criza

Ciocîrlan

Kate Middleton în avion: iată de ce hainele ei nu intră niciodată la cală

Andreea Damian

A inceput Spotlight – Festivalul International al Luminii

realitatea

Recenzie: Prietena mea genială la final, tu cine ești, Lila sau Lenu?

Dora Constantinovici

Cum arată Joana Benedek, românca din telenovelele mexicane, la 10 ani după ce s-a retras din lumina reflectoarelor

Andreea Damian

Ar trebui să adopți o pisică sau un câine? Câteva întrebări la care să te gândești înainte să faci alegerea

realitatea

1 comentariu

Scrie un comentariu