Tabu
CULTUREShopSlider

Facebook lansează serviciul de cumpărături online

Pandemia de coronavirus a obligat multe companii să se lanseze digital. De aceea, Facebook a lansat o funcție de cumpărături numită Shops, unde companiile pot prezenta și vinde produse online. Mișcarea este gândită pentru a le ajuta să supraviețuiască în timpul pandemiei, oferindu-le o altă platformă pentru a-și vinde produsele.

Shop este o facilitate prin care companiile care au pagini de Facebook şi profiluri de business pe Instagram îşi pot prezenta produsele într-o secţiune specială. Facebook Shops adaugă un tab de shopping paginilor prin care business-urile pot lista produsele pe care le vând.

Astfel, companiile pot să-şi creeze un tab special la pagina de Facebook sau profilul de Instagram. În acest tab, va fi prezentat catalogul de produse, organizat la rândul lui pe categorii.

În formatul actual, majoritatea achiziţiilor nu se vor face pe Facebook sau Instagram. În schimb, utilizatorii vor fi direcţionaţi care site-ul companiei. Doar puţinele branduri care folosesc în prezent funcţia de Checkout din Facebook şi Instagram vor putea face vânzările direct în cadrul celor două reţele sociale.

ARTICOLE SIMILARE

6 tipuri de leziuni provocate de smartphone și cum să le eviți

Andreea Damian

Semnele unui sistem imunitar slăbit

Andreea Damian

7 INTREBARI despre sinuciderea ratata a lui ADRIAN NASTASE

realitatea

Detoxifiere spirituală: noua modalitate de a slăbi o dată pentru totdeauna

Andreea Damian

Melania Trump, sumă „ridicol” de mare plătită pentru câteva ore de cazare la un hotel din Cairo

Andreea Damian

Covid-19 | Exerciţiile fizice practicate cu regularitate ar putea creşte eficacitatea vaccinurilor

Andreea Damian

Scrie un comentariu