Tabu
Concurs

CONCURS: Tabu caută decorator de vitrină – INCHEIAT

Cum poți participa la concurs?

1. Dacă nu ai cont pe www.Tabu.ro, creează-ți unul AICI

2. Realizeaza un mood-board** care să reflecte caracterul (tendințele în modă, make-up, hair, culori, texturi)anilor 70. Mood-board-ul poate fi realizat cu ajutorul computer-ului sau clasic, cu ajutorul cartonului, hârtiei, etc.

4. Upload-eaza moodboard-ul sau fotografia acestuia în secțiunea FOTO TABU în perioada 22.03.2011-4.04.2011, împreună cu un scurt text de motivație a compoziției alese.

Desemnarea finaliștilor

Cele mai creative și fidele temei două mood-board-uri vor fi desemnate drept finaliste în data de 5.04.2011 de către un juriu format din : Laura Cîrnici, Fashion Editor Tabu, Cristina Bazavan, Redactor Sef Tabu și Irina Ivan, Brand Manager Mango.
Finalistii vor putea sa-si aduca in ziua marii finale unul sau maxim doi prieteni, care sa ii ajute in realizarea vitrinei.

Finalistii alesi de juriu sunt: Iulia Tomescu si Monica Matyasi

Finala

Cei doi finalisti, se vor duela în data de 6.04.2011, când vor realiza vitrina magazinului Mango din Baneasa Shopping City.
Finala va fi compusa din trei etape, fiecare cu o durata de o ora. Concurentii vor avea la dispozitie cate doua modele de la Anielle Models pe care le vor imbraca in concordanta cu temele colectiei Mango de primavara vara 2011: denim, block colour, nude.

Câștigătorul va fi desemnat de către Laura Cîrnici, Fashion Editor Tabu, Cristina Bazavan, Redactor Sef Tabu și Irina Ivan, Brand Manger Mango.

Marele premiu

Câștigătorul (impreuna cu prietenii care l-au ajutat) va primi cate voucher de discount 30%, valabil in luna aprilie, in limita a cinci produse cumparate.

Castigatorul va beneficia si de un training sustinut de Cristina Coman, window dresser Mango.

**

Un mood board este un tip de afiș care poate consta în imagini, text și mostre de obiecte, într-o compoziție la alegerea creatorului mood board-ului. Designerii și alte persoane din sfera artistică folosesc mood board-uri pentru a-și dezvolta conceptele de design și pentru a comunica cu alți membrii ai echipei de design.

Mood board-urile sunt deseori folosite de graphic designeri pentru a permite unei persoane să ilustreze vizual direcția de stil pe care vor să-l realizeze. Cu toate acestea, mood board-urile pot fi folosite de asemenea pentru a explica vizual un anumit stil de scriitură sau un decor imaginar pentru o poveste. Pe scurt, mood board-urile nu sunt limitate la subiecte vizuale, dar servesc ca un instrument vizual pentru a-i informa rapid pe ceilalți în legătură cu un „feel” (sau „flow”) general pe care un designer încearcă să-l transmită.

Mango Fashion Night Out…

In 6 aprile Tabu te asteapta la evenimentul Mango Fashion Night Out in magazinul din Baneasa Shopping City . Incepand cu ora 18:00 te invitam sa descoperi noua colectie Mango inspirata din moda anilor ’70. Mango te asteapta cu 30% reducere la noua colectie si multe alte surprize: Laura Cirnici, stilistul Tabu te va ajuta sa alegi hainele care ti se potrivesc in acord cu noile tendinte; vei participa la un make-up session inspirat de anii ’70 realizat de Mirela Vescan, make-up artist-ul oficial Rimmel London, iar seara va fi animata de cocktailurile Campari. Toate cumparatoarele vor primit gratis o gentuta Mango si multe cadouri oferite de Tabu, Rimmel London si Campari.

ARTICOLE SIMILARE

Votează cea mai șic husă pentru laptop!

realitatea

CONCURS: Barman pentru o zi – ÎNCHEIAT

realitatea

Jurnal de călătorie, Nicoleta – Tunisia

realitatea

Å¢inută de club, Anca!

realitatea

Å¢inuta de cocktail, Iulia!

realitatea

Å¢inută de cocktail, Alexandra!

realitatea

3 comentarii

Scrie un comentariu