Tabu
LIFESTYLE

Interzicerea reclamelor la fast-food ar scădea obezitatea

Obsedați de problema obezității, cercetătorii americani sunt de părere că interzicerea reclamelor la mâncarea fast-food ar reduce substanțial obezitatea în rândul copiilor.

Studiul efectuat susține că excluderea reclamelor de acest gen ar reduce cu 18 procente obezitatea printre copiii cu vârste cuprinse între 3 și 11 ani și cu 14 procente printre cei între 12 și 18 ani.

Însă, Biroul Național de Cercetări Econo-mice se întreabă dacă adoptarea unei asemenea legi, în vigoare doar în țări ca Norvegia, Suedia și Finlanda, ar fi realistă și posibilă într-o țară ca Statele Unite.

ARTICOLE SIMILARE

Oana Roman, COMPLET NEMACHIATĂ! Ce transformare

De ce nu se mai pot folosi unele melodii pe Instagram

Andreea Damian

Scurt ghid despre alegerea cadoului de nunta pentru miri

realitatea

Nu o să crezi cum arătau Marius Moga şi fratele său în adolescenţă!

IULIA IONESCU a fost gasita!

Cum aerisești corect caloriferele ca să faci economie la încălzire

Andreea Damian

Scrie un comentariu