Tabu
Image default
lifestyle

Designerul săptămânii: Matthew Williamson

Matthew Williamson este un designer fashion britanic. Colecțiile lui sunt prezentate de două ori pe an în cadrul Săptămânei Modei de la New York, și au, de obicei, influențe indiene, probabil legate de perioada în care Williamson a lucrat în India pentru magazinul de haine Monsoon.

Printre prietenii lui se numără celebrități precum Kylie Minogue, Cat Deeley, Sienna Miller, Kelis, Jade Jagger și Plum Sykes, dar a fost des criticat de către alții din industria fashion pentru că i-a folosit pentru a-și promova creațiile.

Născut în Chorlton, Williamson a studiat în Manchester până la vârsta de 18 ani, când s-a mutat la Londra pentru a urma cursurile Colegiului de Artă și Design Central Saint Martins. A absolvit în 1994. Williamson este homosexual declarat.

Williamson și-a început cariera cu doi ani de experiență de muncă pentru Georgina Von Etzdorf, Marni și Monsoon. În 1996, după ce poșetele și eșarfele lui au atras atenția lui Kate, Helena și Amber, Williamson și-a lansat propria linie de haine cu partenerul de business Joseph Velosa. Kate, Helena și Jade Jagger au acceptat mai târziu să-i prezinte creațiile în show-ul lui de debut, "Electric Angels", în cadrul Săptămânei Modei de la Londra.

Williamson a fost unul dintre designerii originali care a colaborat la crearea liniei "Autograph", Mark and Spencer.

În 2002 magazinul Debenhams a semnat cu Williamson pentru linia de haine numită "Butterfly".

În 2005 și-a lansat propria linie de parfumuri.

În 2006, Williamson a devenit director creativ la Pucci.

n 2009, designerul colaborează cu H&M.

În mai 2009, M.W. își deschide primul magazin de haine online.

ARTICOLE SIMILARE

NICOLETA LUCIU a cheltuit 20.000 de euro in luna de miere

Cum arata Elena Băsescu, gravidă în 5 luni

Lora sare in apararea posteriorului sau! “Ce anume va deranjeaza la el?”

Prins în timp ce se masturba. Autor: Terrell Owens

Muzica si film la Festivalul Anonimul 2009

realitatea

Hannah Montana Mania sau cum transformi o generație într-o țintă de marketing

realitatea

Scrie un comentariu