Home > Lifestyle > Stiri > Efectele aliantei DraftFCB-IM se tin lant

Efectele aliantei DraftFCB-IM se tin lant

Restructurarea agentiei de media Brand Connection, dar si a actionariatului rivalei Opti Media sunt doua dintre efectele recentei aliante formate in sanul afacerilor holdingului mondial de publicitate Interpublic. Agentia de servicii media (care planifica si cumpara spatiu de reclama) Brand Connection, arondata afacerii Lowe&Partners, a inceput un proces de restructurare care va dura aproximativ un an, scrie revista MONEY EXPRESS in aceasta saptamana.

Restructurarea vine ca rezultat al joint-venture-ului dintre agentiile FCB Bucharest / DraftFCB (full-service) si Initiative Media (servicii media), anuntat in urma cu trei saptamani. Ambele agentii sunt aliniate afacerilor holdingului mondial de publicitate Interpublic, care in Romania mai detine si cel mai mare grup de publicitate, McCann Worldwide, fondat de Bogdan Enoiu. In urma acestui parteneriat, DraftFCB, detinuta de Bogdan Santea, va primi 50% din actiunile BC, agentie arondata afacerilor Lowe&Partners, controlate de Paul Radu si Veronica Savanciuc.

Santea, care potrivit Registrului Comertului, detine si 50% din Opti Media (parte din Publicis, concurent al Interpublic) declara ca si-a facut exitul din businessul Publicis ”de multa vreme”. Cititi in MONEY EXPRESS  care sunt pasii restructurarii BC si culisele exitului lui Bogdan Santea din Opti Media. (Larisa Ghitulescu)

Articole asemanatoare
Geanta perfecta din piele s-a nascut si o cheama Einer
Cum va reuși Dacia să atingă targetul pe 2010?
Adrian Sârbu se pregătește de încă un an dificil pentru CME
Războiul de cinci stele dintre Radisson și Marriott

Loading...

Comenteaza acest articol

Efectele aliantei DraftFCB-IM se tin lant

by realitatea   1 min
0