Home > Fashion (Page 381)

Dicționar eco

Când auzi de ecologie, te gândești mai întâi la salvarea plane­tei, apoi te apucă o ușoară panică. Asta nu doar pentru că te gândești ce se va întâmpla cu ghețarii, ci pentru că e posibil, ca o viitoare ecologistă ce vei fi, să mai fi greșit ceva, că nu mai ai voie să mănânci nimic din ceea ce îți place și că, poate, până la urmă, cola chiar este nocivă. Cam așa și este, însă trebuie să te concentrezi și să rămâi pozitivă pentru că orice informație din domeniu te va ajuta să înțelegi mai multe și să faci alegerile potrivite. În teorie, conceptul de eco fashion reprezintă ansamblul acțiunilor care urmăresc protejarea mediului înconjurător, a sănătății consumatorilor și îmbunătățirea condițiilor de lucru pentru muncitorii din industria textilă. Însă eco fashion nu înseamnă numai industria textilă, alături de aceasta, cam tot ce are eco ca prefix poate fi considerat important și este parte a unui regim de viață sănătos, la fel cum condițiile în care este fabricat un anumit produs ar trebui să-l intereseze pe cum­părător. Iată câteva dintre informațiile ce nu trebuie să lipsească din vocabularul unei eco fashionistas.

Eco-Fashion sau de ce să ne îmbrăcăm în verde

Ce legătură există între Virgin Air, Bahar Shahpar, OrganizaÅ¢ia Fair-Trade, Al Gore și Stella McCartney? Ați ghicit bineînțeles, moda ecologicĂ. În ultimii 3-4 ani preocupările ecologice au luat cu asalt podiumurile de modă din întreaga lume. Iar evenimentele acestei primăveri par să anunțe un an în care moda eco va avea ecouri.

Detaliile fac diferența

Te-ai întrebat vreodată de ce un fashion editor are un look diferit  de oricine altcineva? Răspunsul e simplu: pentru că știe să pună accentul pe detalii, reinterpretează veșmintele după propria personalitate, dându-le o nouă viață. Iată câteva dintre punctele forte ale acestei luni.

EcoloCHIC

Ce faci atunci când vrei să trăiești eco, dar să fii și o fashionistă veri­ta­bilă în același timp? Tabu i-a sunat pe câțiva prieteni și, timp de o lună, am lucrat împreună la un proiect de care ne-am îndrăgostit cu toții. În urmă cu ceva timp, când am adunat bannerele Tabu din campania 2007 de pe litoral, ne-am gândit să le reciclăm. Åži să le transformăm în ce iubim cel mai mult: haine și accesorii! Apoi, cuprinși de frenezie, i-am sunat și pe prietenii de la Dorna, Peroni Nastro Azzurro, Philips și Toyota, care au fost cuceriți pe loc de idee.