Tabu
Concurs

Jurnal de călătorie, Elena – Moeciu

La sfarsitul lui august anul trecut ne-am decis sa luam o mica vacanta, si am plecat la munte. Cum nu am planificat inainte unde vom merge, ne-am decis pe drum. Doream o vacanta linistita asa ca am evitat aglomeratia de pe Valea Prahovei si am ales zona Moeciu. Mi-am adus aminte ca sora-mea fusese acolo asa ca am sunat-o si mi-a dat telefonul persoanei la care se cazase. Am sunat si am fost norocosi pentru ca mai avea o camera libera. Vila superba, racoroasa, cu foisor in curte, ne-a incantat pe loc. Nici camera nu a fost mai prejos, imbracata in lambriu de lemn, mobilierul nou, iar fereastra dadea spre munte, imaginea fiind de vis. Am facut plimbari prin imprejurimi si ne-am bucurat de peisajul montan divin, netulburat de mana omului.

Am vizitat Valea cu struti, am fost la pestera Dambovicioara, gazda ne-a condus sus la stana unde ne-am imbatat de aerul curat si am mancat un bulz adevarat, am vizitat castelul Bran, pentru a nu stiu cata oara dar cu aceeasi placere. Seara obisnuiam sa luam masa la restaurantul Cheile Gradistei fiind si foarte aproape de vila unde eram cazati, dar si pentru mancarea foarte buna si atmosfera pur romaneasca intregita atat de meniu cat si de formatiile de dansatori si cantareti populari. La intoarcerea spre casa am vizitat Cetatea Rasnovului, minunat loc incarcat de istorie.

Ne-am oprit putin si in Brasov si am servit o cafea delicioasa in 4 culori si o pizza deliciosa in Piata Sfatului la Pizzeria Roma. Am vizitat Biserica Neagra unde am asistat la un concert de orga absolut divin. Cumparaturi am facut de la bazarele din zona castelului Bran, de unde mi-am cumparat o ie foarte frumoasa, o oala de lut, branza in coaja de brad absolut delicioasa si miere.

Experiente neplacute nu au fost cu exceptia drumului foarte aglomerat. Daca va doriti o vacanta relaxanta in mijlocul naturii, departe de aglomeratia orasului va recomand zona Bran-Moeciu, noi ne-am simtit foarte bine si ori de cate ori vom avea ocazia vom reveni.

ARTICOLE SIMILARE

Jurnal de călătorie, Simona – Grecia, Thassos!

realitatea

Å¢inută de cocktail, Adriana T!

Jurnal de călătorie, Adelina – Roma

Regulamentele concursurilor din Tabu de mai

realitatea

Å¢inuta de brunch, Agota!

Å¢inuta de cocktail, Ramona!