Home > Lifestyle > Stiri > Revelatia lui Timis: “Mi s-a deschis un al treilea ochi-

Revelatia lui Timis: “Mi s-a deschis un al treilea ochi-

"S-a intamplat un fenomen fantastic: mi s-a deschis al treilea ochi. Acum, orice problema care apare, stiu rezolvarea pe loc, stiu ce am de facut" – Radu Timis, CEO CrisTim. La doua luni de la revenirea ca CEO al CrisTim (cel mai mare procesator local de mezeluri), proprietarul afacerii, Radu Timis, vorbeste detaliat – pentru MONEY EXPRESS – despre motivele reimplicarii sale si a sotiei sale, Cristina, in businessul pe care l-au fondat impreuna acum mai bine de 16 ani. “Daca piata a crescut pe an cu 15%, CrisTim a crescut doar cu 12% in ultimii patru ani”, invoca Timis una dintre frustrarile mari pe care le are fata de vechiul management.

Si chiar daca admite ca rezultatele financiare ale managerilor pe care i-a lasat sa-i conduca afacerea in ultimii patru-cinci ani au fost bune, le reproseaza totusi ca nu au mai creat un business nou – “chiar au inchis linii de business fara sa le dea o sansa”–, ci s-au multumit ”sa stoarca lamaia”. Au trecut asadar doar doua luni de la prima intoarcere majora a unui antreprenor la fraiele afacerii proprii si se vad deja primele efecte. Unul notabil: cu 250 de oameni mai putini, productivitatea CrisTim a crescut cu 20%. Si mutarile antreprenorului nu se opresc aici. Cea mai importanta dintre ele este aceea ca pregateste pana la sfarsitul acestui an o schimbare la fata a CrisTim, cu o noua strategie de brand. Cititi mai multe in interviul acordat saptamana trecuta de Radu Timis revistei de business MONEY EXPRESS. (Mimi Noel)

Articole asemanatoare
Cum va reuși Dacia să atingă targetul pe 2010?
Adrian Sârbu se pregătește de încă un an dificil pentru CME
Războiul de cinci stele dintre Radisson și Marriott
Hannah Montana Mania sau cum transformi o generație într-o țintă de marketing

Comenteaza acest articol

Revelatia lui Timis: “Mi s-a deschis un al treilea ochi-

by realitatea   1 min
0