Tabu
BEAUTYFASHIONSlider

Puterea în creștere a influencerilor virtuali amenință influencerii în carne și oase

Modelele virtuale generate de computere înlocuiesc deja modelele reale din carne și oase pentru a vinde și mai multe produse la modă.

Indiferent dacă i-ați observat în feed sau nu, așa-numiții “influenceri virtuali” au devenit extrem de apreciați pe rețelele social media, ocupând joburi importante și făcând bani reali în tot acest proces. Spre exemplu Miquela, o “vedetă pop” braziliano-americană are un număr de fani pe Instagram care depășește 1,4 milioane de oameni. Creată ca parte a unui proiect digital în 2016, Miquela, cunoscută și sub numele de Lil Miquela, a devenit o sursă de fascinație pentru mulți oameni conectați la social media și a reușit chiar să transforme lumea modei.

Creată ca parte a unui proiect digital în 2016, Miquela, cunoscută și sub numele de Lil Miquela

Personajul fictiv care promovează Prada și Chanel, printre alte branduri, are o influență masivă și o putere pe măsură asupra modei de pe Instagram exact ca oricare alt influencer real cu milioane de fani. Shudu, un alt personaj fictiv, a fost numit primul supermodel digital din lume. Practic arată exact ca modelele feminine reale însă Shudu este o creație a fotografului Cameron-James Wilson din Londra și ajută, de asemenea, la comercializarea unora dintre cele mai importante branduri din lume.

Shudu într-o postare care promovează cosmetice Fenty – Rihanna

Amintind de începuturile activității influencerilor umani, cei virtuali își postează selfiuri și fotografii, ilustrând un stil de viață ideal, conturile lor atrăgând oameni din întreaga lume. Personajele sunt create folosind programe 3D și deseori, designerilor le ia câteva zile pentru a adăuga caracteristici și specifice avatarelor lor. Personajele lor, aceste avatare sunt apoi adăugate în fotografii reale pentru a le face mai credibile.

O mulțime de astfel de influenceri creai creați pe calculator ajung cunoscuți pe Instagram, într-o competiție continuă cu oamenii. În ultimii ani, oamenii au devenit mai obișnuiți să interacționeze cu interfețele non-umane – de exemplu, folosind asistenți vocali ca Siri sau Alexa. Consumatorii sunt, de asemenea, conștienți de faptul că, în multe interacțiuni cu mărcile, roboții sunt de fapt cei care le răspund. Prin urmare, de la asistenți virtuali la ambasadori virtuali ai unor mărci nu este un salt prea mare și acest trend este foarte probabil să crească în viitor.

 

ARTICOLE SIMILARE

Alimentul la care Nea Mărin a renunţat de 20 de ani şi pare că a întinerit

Andreea Damian

Ce viitor au copiii abandonati de parintii plecati la munca peste granita?

realitatea

Povestea bărbatului care a născut și și-a alăptat copilul. A luat o decizie tranșantă

Andreea Damian

Ce a făcut Andreea Bănică cu banii câștigați de la Playboy: „A fost o sumă destul de mare”

Andreea Damian

Aproape jumătate dintre bărbați cred că sarcinile casnice sunt împărțite egal. Femeile îi contrazic

Andreea Damian

Cristian Rizea: Reghe a luat-o pe căi masochiste, a chemat la botez toți foștii iubiți ai Corinei Caciuc – Detaliul care ar fi dus la ieșirea violentă a lui Reghe

Tabu Tabu

3 comentarii

Scrie un comentariu