Tabu
HEALTH

Cum să oprești sforăitul? Urmează aceste 10 sfaturi!

Deși poate nu știi că faci asta, sforăitul poate strica noaptea persoanei care doarme lângă tine. Pentru a te ajuta să dormi mai liniștit, specialiștii au creat o listă de 10 lucruri pe care le poți face pentru a scăpa de acest obicei nesănătos.

  1. Slăbește

Dacă te-ai îngrășat, mai ales în zona gâtului, acesta ar putea fi motivul pentru care sforăi. Dacă acesta este cazul, pierderea în greutate poate rezolva problema sforăitului. Cu toate acestea, reține că și persoanele slabe pot sforăi.

  1. Dormi pe o parte

Încearcă să dormi pe o parte peste orice altă poziție de dormit. Acest lucru va împiedica limba să atingă peretele din spate al gâtului.

  1. Dacă dormi pe spate, sprijină-te în consecință

În cazul în care nu poți dormi pe o parte și trebuie să dormi pe spate, sprijină capul în sus câțiva centimetri, dacă este posibil. O pernă suplimentară te poate ajuta în acest sens.

  1. Renunță la obiceiurile proaste

Fumatul și alcoolul sunt foarte dăunătoare din toate punctele de vedere, inclusiv atunci când vine vorba de sforăit. Îți pot relaxa mușchii, ceea ce duce la sforăit. De asemenea, îți pot îngreuna procesul de respirație.

  1. Dormi suficient

Când dormi mai puține ore decât ar trebui, mușchii tăi devin floabili și sforăi mai mult.

  1. Exersează exerciții de cântat

Exercițiile vocale pot face minuni pentru somnul tău. Cântă timp de 20 de minute în fiecare zi, astfel încât să poți strânge mușchii gâtului, ceea ce te poate ajuta să preveni sforăitul.

  1. Deschide-ți căile nazale

Poți deschide căile nazale clătindu-ți sinusurile înainte de culcare. Benzile nazale sunt, de asemenea, o soluție excelentă.

  1. Schimbă-ți mai des pernele

Acarienii se pot acumula pe pernă și pot provoca reacții alergice, ducând la sforăit. Înlocuiește-ți perna cel puțin la fiecare 6 luni.

  1. Rămâi hidratat

Bea multe lichide, astfel încât lucrurile din nasul tău să rămână mai puțin lipicioase și înfundate. Bea în jur de 11 până la 16 căni de apă pe zi.

  1. Fă suficientă mișcare

Dincolo ca te ajută să scapi de problema sforăitului, dar îți poate tonifica toți mușchii.

ARTICOLE SIMILARE

De ce ne este adesea foame înainte sau în timpul menstruației

Andreea Damian

Sindromul BURNOUT este recunoscut oficial ca boală, potrivit OMS

Andreea Damian

Burnout ne afectează și când lucrăm de acasă. Cum evităm sindromul muncii în exces

Andreea Damian

Ce se întâmplă când respiri prin mască la temperaturi ridicate

Andreea Damian

Importanta educatiei dentare la romani!

realitatea

Aceste 6 alimente care vă vor reduce durata de viață

Andreea Damian

Scrie un comentariu