Tabu
Concurs

Jurnal de călătoire, Loredana – Paris

Anul trecut,de ziua mea,pe 24 noiembrie, iubitul meu mi-a facut o surpriza extrem de placuta: mi-a daruit o punguta de cadouri in care erau 2 bilete de avion pentru Paris. Am ramas uimita,deoarece nu s-a dat deloc de gol,desi aceasta surpriza a fost pusa la cale cu mult timp inainte(biletele de avion erau luate din aprilie). Am calatorit pentru prima data cu avionul,mi-era putin teama,dar el era langa mine. Am ajuns la Paris,ne-am cazat la hotelul "Luna Park",care,desi este doar de 2 stele,este foarte curat si la preturi acceptabile.

In prima zi am vizitat Turnul Eiffel,care este de-a dreptul impresionant,mai ales noaptea,cand este luminat si pare de jucarie:) Desi era foarte frig am urcat pana la ultimul etaj,inghetand cam 15 minute. Imi amintesc ca pretul biletului a fost de 12 euro pana sus. Pe urma ne-am plimbat pe Sena,ascultand-o pe Edith Piaf si band un Sauvignon Blanc. Plimbarea a durat 30 minute si am admirat din vaporas Muzeul Luvru,Catedrala Notre-Dame, Arcul de Triumf. Seara am luat masa in Cartierul Latin,unde sunt multe fast-fooduri destul de ieftine. Daca nu mancati la desert o imensa clatita pariziana,nu simtiti ca ati fost la Paris!

A doua zi am fost la Disneyland, a fost cea mai frumoasa zi din viata mea! Am dat 120 euro/2 persoane pentru a intra in ambele parcuri. Am ajuns la 9 si am plecat la 21,cand s-a inchis.Am incercat sa pastrez sentimentele traite acolo prin multe fotografii facute peste tot. Pentru a nu pierde timpul stand la coada,va recomand sa va luati FastPass,biletul cu care puteti sa treceti imediat,fara a astepta sa va vina randul.Este un pic mai scump,dar merita!

In a treia zi am fost la Biserica Sacre-Coeur,care este de-a dreptul superba si merita vazuta. Pentru shopping am fost la Tati,un renumit magazin din Paris,la H&M,C&A,Zara,Pinkie,toate erau situate intr-un mare mall,din pacte nu mai stiu cum se numeste,dar inauntrul lui este si Auchan.

In concluzie,au fost 3 zile de vis, in care nu am stat o secunda pe loc.Ne-am propus ca anul viitor sa ne intoarcem in acest minunat oras al dragostei,plin de magie si mister.

Pentru voi,fetelor,am un singur sfat: nu va incaltati pe tocuri sub nicio forma!!!!! Eu am murit in prima zi,dupa care mi-am achizitionat o pereche de balerini:)

Pentru voi, Loredana

ARTICOLE SIMILARE

Å¢inută de cocktail, Elena B!

realitatea

CONCURS: Tabu caută! ÎNCHEIAT

CONCURS: Câștigă un curs de photoreading – INCHEIAT

Castiga un set de 3 produse oferit de MINERALIUM Dead Sea

Jurnal de călătorie, Elena – Moeciu

realitatea

Tabu caută: Votează echipa lui Sergiu!