Nu este orice siameză albă. Are 27.000 de followeri pe Twitter, trei servitoare, care au scris deja 600 de pagini despre ce face ea în fiecare zi, şi un un avion privat cu care se deplasează.
Stăpânul ei, excentricul designer Karl Lagerfeld, în vârstă de 79 de ani, a vorbit despre decizia de a pune capăt burlăciei şi de a se căsători cu ea. Choupette, siameza cea albă, este bunul cel mai de preţ al lui Lagerfeld, după cum el însuşi a mărturisit.
“Încă nu s-a legiferat căsătoria dintre oameni şi animale… nu am crezut că m-aş putea îndrăgosti atât de mult de o pisică”, a declarat designerul la CNN.
Când a fost întrebat dacă într-adevăr pisica are trei servitoare şi se deplasează cu un avion privat, Lagerfeld a răspuns: “Da. De ce nu? Nu cred că are vreo şansă să devină mai celebră decât mine”.
Una dintre sarcinile celor trei servitoare este de a nota într-un caieţel tot ce a făcut Choupette pe parcursul unei zile, pentru ca atunci când Lagerfeld revine acasă, să poată fi corect informat. În numai nouă luni, acestea ar fi scris deja 600 de pagini.
Faptul că designerul a angajat trei persoane să aibă grijă de o pisică ar putea părea ridicol, însă el este deja celebru pentru faptul că are un personal angajat foarte numeros, chiar inutil.
Anul trecut, el a anunţat că a angajat un “băiat de suc” a cărui sarcină era să îl însoţească la petreceri şi să îi poarte paharul de suc pe o tavă de argint.
Karl Lagerfeld, în vârstă de 79 de ani, este unul dintre cei mai importanţi creatori de modă ai sfârşitului de secol al XX-lea. A colaborat cu mai multe case de modă, printre care Chanel, la care în prezent este designer principal, dar şi Chloé şi Fendi, unde este director de creaţie.
Designerul este celebru pentru comportamentul şi declaraţiile sale neobişnuite.
Printre cele mai controversate afirmaţii ale lui se numără: “Nimeni nu vrea ca Grecia să dispară, dar grecii au nişte obiceiuri cu adevărat dezgustătoare. Italienii la fel”, “Dacă eram femeie şi trăiam în Rusia, aş fi fost lesbiană, pentru că bărbaţii de acolo sunt foarte urâţi” şi “Persoanele care apar în reviste sunt 50% piţipoance şi 50% femei însărcinate“.