Home > Lifestyle > Stiri > Lindab, paradoxul suedez

Lindab, paradoxul suedez

Pentru sefii Lindab Romania, 2008 a semanat cu o cadere de pe acoperis: toata piata urca, dar ei se duceau la vale. Intre timp si-au facut o strategie noua cu care incearca sa revina la inaltimea rezultatelor din anii trecuti. Dar cum vor reusi ei sa urce tocmai acum, cand toata piata coboara? Scadere in an de crestere. Acesta este paradoxul experimentat anul trecut de Lindab Romania, filiala grupului suedez, lider global in invelitori si sisteme de ventilatie.

Desi afectata de blocajele din ultimul trimestru, piata constructiilor a crescut in 2008 cu 43%, pana la 14,3 miliarde de euro, in vreme ce Lindab Romania, unul dintre liderii locali pe segmentele sale de productie, a scazut cu 6%, in contrast cu restul pietei. Motivul? Andrei Sulyok, directorul general al Lindab Romania, spune, intr-un interviu acordat MONEY EXPRESS, ca firma a fost afectata de reducerea numarului de proiecte de case. Nici anul acesta nu se anunta mai bun: compania isi asuma o scadere a cifrei de afaceri la nivelul pietei, cu 40% , dar spera sa-si mentina cotele de piata pentru principalele sale doua produse – tigla metalica si halele metalice.

”Romania a trait si perioade mai grele decat este aceasta prin care trecem acum. Important este sa faci pasi inapoi, sa te repliezi si sa te asezi pe o pozitie in care sa ai lucrurile sub control”, declara Sulyok. Insa cat timp isi va mai putea permite compania sa faca pasi inapoi? Raspunsul il gasiti in ultimul numar al revistei MONEY EXPRESS. (Anca Doicin) 

Articole asemanatoare
Cum va reuși Dacia să atingă targetul pe 2010?
Adrian Sârbu se pregătește de încă un an dificil pentru CME
Războiul de cinci stele dintre Radisson și Marriott
Hannah Montana Mania sau cum transformi o generație într-o țintă de marketing

Comenteaza acest articol

Lindab, paradoxul suedez

by realitatea   1 min
0