Tabu
FASHION

Lucrez la ZARA: iată secretele pe care nu le spunem niciodată clienților

Unul dintre brandurile preferate ale românilor, Zara, ascunde nenumărate secrete pe care clienții ar trebui să le cunoască, potrivit acestui fost angajat.

Fondat la Corunna de omul de afaceri spaniol Amancio Ortega Gaona, Rosalía Mera și fosta sa soție Rosalía Mera, brandul iberic datând din 1975 este astăzi nucleul unui adevărat imperiu. Și pe bună dreptate, grupul Inditex care deține Zara, ar fi realizat peste 4,13 miliarde de euro profit net în 2022, o creștere de 27% față de 2021 (3,24 miliarde), potrivit unui comunicat de presă transmis de companie. Un „maxim istoric” care a crescut doar de la numirea Martei Ortega în fruntea grupului la 1 aprilie 2022. 

VEDETELE SE ÎMBRACĂ ȘI DE LA ZARA

Lider de piață, Zara a devenit chiar un etalon în lumea fast fashion, fiind cunoscut pentru că s-a inspirat din marile case de modă și pentru că oferă creații uimitoare la costuri mai mici. Suficient pentru a reține un public numeros – inclusiv celebrități și capete încoronate, inclusiv Kate Middleton – care doresc să urmeze cele mai recente tendințe de modă fără a cheltui bani mulți. Îngrijorați că unii clienți vor fi păcăliți, foștii angajați Zara au obiceiul să dezvăluie partea ascunsă a mărcii. Prin urmare, iată 9 secrete despre Zara. 

ZARA REDUCE PREȚURILE DE DOUĂ ORI PE AN

În timp ce prețurile Zara par să crească de la an la an, există două perioade clare de timp pentru a economisi bani. Potrivit fostului angajat, ar fi reducerile de vară și de iarnă pentru că Zara le practică doar două pe an. Ar fi păcat să „risipim” banii. 

HAINELE ZARA NU SUNT TOATE DE ACEEAȘI CALITATE

Există patru linii de colecții de îmbrăcăminte dar ale căror calități nu sunt întotdeauna egale. Și anume Zara Basics, Woman, TRF și Studio. La rândul său, Zara Basics este destinat look-urilor de zi cu zi, iar TRF pentru sportswear și streetwear, în timp ce Zara Studio ar fi de o calitate mai bună, dar nu ar fi comercializat în toate magazinele. Pe de altă parte, ar fi disponibil pe site. Zara Woman ar fi calificată drept o linie de calitate superioară cu un design exclusivist.

STOCUL EPUIZAT NU ESTE ÎNTOTDEAUNA O SINTAGMĂ „ADEVĂRATĂ”

Se întâmplă ca dacă un articol rămâne într-o singură mărime, ar fi pentru a provoca o „iluzie de exclusivitate ” și a încuraja consumatorii să cumpere mai ușor. „Cumpărătorul va dori să ia articolul cât mai curând posibil, înainte ca altcineva să-l cumpere”.

ANGAJAȚII NU CUMPĂRĂ NICIODATĂ ÎN MAGAZIN

Angajații de la Zara ar cumpăra în principal de pe internet pentru a fi siguri că dețin o îmbrăcăminte nouă, care nu a mai fost purtată niciodată. Un truc pentru a evita riscul murdăririi, șifonării, urmelor de fond de ten sau machiaj și articolelor defecte.

HAINELE POT DISPĂREA PESTE NOAPTE ÎN MAGAZIN

Uneori, clienții pleacă într-o excursie de cercetare cu câteva zile înainte de a cumpăra un produs pentru a face câteva cercetări. Această tehnică, pe care o considerăm judicioasă, nu este întotdeauna o soluție ideală deoarece se întâmplă ca consultanții de vânzări să mute în mod voluntar articolele pentru a oferi o „nouă impresie” clienților și astfel să favorizeze declanșarea unei vânzări. „Cu cât se apropie mai mult sfârșitul vânzărilor, cu atât cele mai ieftine haine vor ajunge în spatele magazinului”. Strategia de retail ar prevedea, de asemenea, ca cele mai scumpe produse și colecții noi să fie plasate la intrarea în magazin.

ANGAJAȚII AU UN CARD DE REDUCERE CARE POATE FI FOLOSIT ÎN TOATE MAGAZINELE GRUPULUI

Persoanele care lucrează la Zara ar beneficia de numeroase reduceri la diferitele mărci ale grupului Inditex: Zara, Zara Home, Bershka, Massimo Dutti, Pull & Bear, Oysho, Stradivarius, Kiddy’s class, Lefties și Uterqüe.

HAINELE EXPUSE PE MANECHINE SUNT CELE MAI VÂNDUTE

Mai exact, ar fi cele mai bune vânzări în străinătate, care, fiind puse în prim-plan, ar putea avea același succes în România.

ZARA „VINDE” LOOK-URI GATA FĂCUTE

În general, atunci când o îmbrăcăminte se află pe rafturi, aceasta este însoțită de orice ar putea fi considerat restul aspectului. Un truc de marketing pentru a-i întreba pe clienți: „De ce să nu iei totul?”.

Sursa: Tabu.RO

ARTICOLE SIMILARE

Donatella Versace și chais longue-ul din cristal

realitatea

Crystal Renn, de la plus size la model size

realitatea

COCOR PARTY FEVER, Iulia Albu si lista ta de shopping!

realitatea

Scheremet la Bucharest Fashion Week

realitatea

VERSACE in negru / Tendinte

realitatea

8 adevăruri ciudate despre lenjeria intimă

Andreea Damian

Scrie un comentariu