Tabu
lifestyle

Nestlé luptă împotriva cancerului la sân

Începând din acest an, Nestlé lansează în România campania Pink Ribbon, care uneşte femeile din întreaga lume în lupta împotriva cancerului la sân. Noua campanie, al cărui ambasador este brandul Nestlé Fitness, dorește să popularizeze și în rândul femeilor din România importanța propriei examinări a sânilor, promovând totodată sănătatea și bunăstarea în toate aspectele vieții acestora şi celebrând toate femeile care luptă pentru prevenirea cancerului la sân, în cei 5 ani care au trecut de la lansarea la nivel mondial a campaniei. Astfel, în octombrie, luna de Promovare a Luptei Împotriva Cancerului la Sân, Nestlé Fitness va iniţia pe reţelele de socializare campania #CheckYourSelfie! 

Campania #CheckYourSelfie are scopul de a celebra toate femeile care luptă pentru prevenirea cancerului la sân prin încurajarea acestora să se autoexamineze în mod frecvent. Așteptăm, așadar, să postați selfie-urile voastre pe Facebook, însoțite de hashtag-ul #CheckYourSelfie! De asemenea, încurajăm femeile din România să ia parte la lupta pentru prevenirea cancerului la sân și să participe la cros-ul organizat în parteneriat cu Asociaţia Casiopeea, pe 28 septembrie, în Parcul Tineretului. Sperăm să fim cât mai multe cele care ne alăturăm acestei cauze, ajutând astfel la protejarea sănătăţii femeilor din întreaga lume”, a declarat Olimpia Nadolu, Associate Marketing Manager, Breakfast Cereals Nestlé România.

ARTICOLE SIMILARE

Johhny Depp, 35 milioane de dolari pentru Pirații din Caraibe 4

realitatea

Humphrey Bogart credea că e homosexual

realitatea

Uite cum arată mama Mădălinei Ghenea!

COLECȚIA „CADOURI DE CRĂCIUN” & CAPODOPERE ALE PICTURII ROMÂNEȘTI.

3 RETETE de weekend de la MasterChef Petru Buiuca

Adelina Pestriţu, cea mai bronzată sirenă de pe litoral!

Scrie un comentariu