Tabu
lifestyle

Plafar, rețeta de criză a lui Dorin Catana

“Plafar” ramane si in acest an un cuvant important pentru Centrofarm. Chiar daca in perioada de criza resuscitarea unui brand poate fi foarte dificila, directorul general, Dorin Catana, e convins ca are reteta de business corecta. Strategia de dezvoltare a companiei, pe acest segment – produsele naturiste -, seamana cu reteta care a functionat si la Centrofarm (face-liftul brandului, extindere agresiva, prin dezvoltarea magazinelor atat in Bucuresti, cat si in tara) si conceptul de locatie moderna si prietenoasa.

Dupa o reimprospatare a logo-ului – care a presupus si “adoptarea” unui mar langa numele Plafar -, planul de extindere s-a concretizat prin plasarea centrelor Plafar langa farmaciile Centrofarm, pentru a fi cunoscute ca facand parte din acelasi grup. Desi este constient de faptul ca romanii inca nu inteleg foarte bine ce inseamna un magazin naturist, bio sau eco – orientarea pe care seful Centrofarm o da acestor locatii -, Catana crede mult in potentialul acestei piete si din acest motiv planul de dezvoltare al retelei Plafar va continua si anul acesta, in ciuda crizei economice.

“E greu de estimat cate locatii vom deschide anul acesta, pentru ca apar uneori oportunitati pe care nu le putem rata sau sunt proiecte imobiliare care se amana”, declara pentru MONEY EXPRESS seful Centrofarm. Pe fondul deschiderii unor noi locatii si a cresterii vanzarilor, Catana estimeaza ca cifra de afaceri a lantului Plafar va creste cu cel putin 100%, in 2009. Nu va fi insa tocmai simplu. Mai multe detalii cititi in ultimul numar al MONEY EXPRESS  . (Victoria Bidea)

ARTICOLE SIMILARE

Ghici cine…

realitatea

Michael Jackson, regele muzicii pop, a murit

realitatea

Cum au transformat-o complet operatiile estetice pe Gaby Spanic!

Vrea in Playboy? Inna, goala si cu urechiuse de Iepuras in noul videoclip

Sharon Stone vorbește despre traumele sarcinilor pierdute

realitatea

Madonna regizează încă un film

realitatea

Scrie un comentariu