Tabu
FASHIONPEOPLESlider

Rihanna lansează o nouă linie de haine împreună cu grupul francez LVMH și avem deja primele imagini

Rihanna e artistă de top, beauty guru, femeie de afaceri și designer. La începutul acestei luni, cântăreața din Barbados a anunțat că a bătut palma cu gigantul mondial din industria bunurilor de lux, LVMH, și își va lansa o nouă colecție de haine și de accesorii, sub brandul Fenty.

Diva în vârstă de 31 de ani a devenit astfel prima femeie de culoare care creează o marcă originală pentru un grup de lux. Cartierul general Fenty va fi stabilit la Paris, iar piesele vor purta semnătura Rihannei.

Fenty este primul brand de îmbrăcăminte lansat de la zero de LVMH, de la fondarea brandului Christian Lacroix, în 1987. Sub umbrela grupului LVMH fac parte branduri precum Louis Vuitton, Fendi, Celine, Christian Dior, Kenzo, Givenchy, Marc Jacobs, Emilio Pucci, Guerlain, Benefit Cosmetics, Make Up For Ever, Tag Heuer, Bvlgari, Hublot etc. În 2018, gigantul de modă a avut venituri de 46,8 miliarde de euro.

Prima colecție Fenty LVMH de haine ready-to-wear, încălțăminte și accesorii va fi lansată luna aceasta la Paris. Însă artista ne-a lăsat să aruncăm o privire la colecția de articole care va fi disponibilă și în magazinele online.

 

View this post on Instagram

 

@tmagazine

A post shared by badgalriri (@badgalriri) on

Piesele vestimentare prezentate de Rihanna pe contul ei de Instagram pun în valoare femeia, se folosește materiale de cea mai înaltă calitate și tonuri neutre. Totodată, accentul cade pe umeri, talie și picioare. În mod clar, Rihanna are talent de designer! A demonstrat-o și când și-a lansat colecția de lenjerie intimă.

 

View this post on Instagram

 

@tmagazine

A post shared by badgalriri (@badgalriri) on

 

View this post on Instagram

 

“I’ve been slowly evolving throughout the fashion world,” says #Rihanna. “First wearing it, buying it, being recognized for my style and then collaborating with brands. I never just wanted to put my name on something and sell my license. I’m very hands-on, so I wanted to take it slowly and gain respect as a designer.” Click the link in our bio for a first look at @badgalriri’s new fashion line @Fenty, created in partnership with #LVMH, and to read her full interview with the playwright @JeremyOHarris. Photographed by @KristinLeeMoolman, styled by @SuzanneKoller, makeup by @lauren.parsons, hair by Yusef (@yusefhairnyc), manicure by Jenny Longworth (@jennynails), set design by Andrew Tomlinson (@tomotattle).

A post shared by T: The NYTimes Style Magazine (@tmagazine) on

 

View this post on Instagram

 

“I want to be as disruptive as possible,” says #Rihanna. “The brand is not traditional. There is no runway show. It’s a new way of doing things because I believe that this is where fashion is going to go eventually.” When Fenty.com goes live on May 29, it will be one of few luxury brands to commit fully to online sales: There are no plans for runway shows, flagship boutiques or third-party sales through department stores. New clothes will instead “drop” each month on the website, similar to the model pioneered by the streetwear brand Supreme. Click the link in our bio for more on @badgalriri’s new fashion line @Fenty, created in partnership with @LVMH. Photographed by @KristinLeeMoolman, styled by @SuzanneKoller, makeup by @lauren.parsons, hair by Yusef (@yusefhairnyc), manicure by Jenny Longworth (@jennynails), set design by Andrew Tomlinson (@tomotattle).

A post shared by T: The NYTimes Style Magazine (@tmagazine) on

Rihanna a mai colaborat cu Puma. Apoi a revoluționat industria de beauty cu o colecție de produse de make-up. Recunoaște, de asemenea, că a „evoluat lent în lumea modei”, dar sigur. „Sunt foarte impresionantă, deci am vrut să o iau ușor și să-mi câștig respectful ca designer”, a mărturisit vedeta într-un interviu publicat luni de revista T Magazine.

RiRi descrie primele piese, care vor fi vândute mai întâi într-un magazin pop-up la Paris din 24 mai și apoi puse la dispoziție și pe site-ul ei, ca fiind cu „adevărat puternice și îndrăznețe”. Hainele ei au fost create în toate mărimile, pentru toate femeile, indiferent de vârstă, culoare, rasă, etnie.

Rihanna a confirmat că lucrează și la un nou album de studio. Se va numi R9 și va include piese reggae.

 

View this post on Instagram

 

#Rihanna is making a reggae album and it will arrive imminently, but she doesn’t know the exact date yet. As for the name of her ninth album? “So far it’s just been R9, thanks to the Navy,” she said, referencing the term for her crew of fans. “I’m about to call it that, probably ’cause they have haunted me with this ‘R9, R9, when is R9 coming out?’ How will I accept another name after that’s been burned into my skull?” Click the link in our bio for more takeaways from @badgalriri’s exclusive interview with @JeremyOHarris. Photographed by @KristinLeeMoolman, styled by @SuzanneKoller, makeup by @lauren.parsons, hair by Yusef (@yusefhairnyc), manicure by Jenny Longworth (@jennynails), set design by Andrew Tomlinson (@tomotattle).

A post shared by T: The NYTimes Style Magazine (@tmagazine) on

 

ARTICOLE SIMILARE

Victoria’s Secret a lansat “cel mai confortabil sutien push-up”

realitatea

Massive Attack revin in Romania – Arenele Romane, 21 iunie 2018

Dora Constantinovici

Prada primăvară-vară 2009

realitatea

Ce probleme de sănătate are graviduța Dana Rogoz?

Tabu Tabu

Dieta, singurul aliat in lupta cu kilogramele?

realitatea

Benjamin Vintage Store, o destinatie chic

realitatea

Scrie un comentariu