Tabu
Image default
lifestyle

Brandul Nokia are probleme de conectare

Cu toate ca cele mai mari cresteri ale ratei de vizibilitate apartin brandurilor cu un pret mai scazut, precum Zanussi, Bosch sau Daewoo, si marcile puternice au crescut usor la acest capitol, potrivit celui mai recent studiu de piata Brandrate Reveal Marketing Research (RMR) – companie de cercetare care monitorizeaza brandurile din 12 sectoare economice din Romania, printre care auto, banci, energie, bunuri de larg consum si altele – dat publicitatii in aceasta saptamana.

"La fel ca si in cazul sectorului auto, produsele electronice low-cost inregistreaza o tendinta generala de crestere, pe masura ce interesul si atentia consumatorului se muta spre acest sector, pe fondul climatului economic", declara pentru MONEY EXPRESS  Marius Luican, directorul general al RMR. Brandul Nokia a scazut cu cinci pozitii din fruntea clasamentului vizibilitatii si a inregistrat deprecieri serioase si in ceea ce priveste raportul calitate-pret, gradul de satisfactie si gradul de recomandare.

ARTICOLE SIMILARE

PILOTUL Adrian Iovan, sotul ROMANITEI a murit in accident de avion

realitatea

Love Story 1: ARICIUIL

realitatea

Hugh Jackman în competiție cu Brad Pitt

realitatea

Jessica Biel, dansatoare de strip-tease înnăscută

realitatea

Sibiu Jazz Festival: povestea jazz-ului românesc

realitatea

OSCARUL industriei XXX: ASA AKIRA, al 13-lea trofeu! FOTO

realitatea

Scrie un comentariu