Tabu
lifestyle

Brandul Nokia are probleme de conectare

Cu toate ca cele mai mari cresteri ale ratei de vizibilitate apartin brandurilor cu un pret mai scazut, precum Zanussi, Bosch sau Daewoo, si marcile puternice au crescut usor la acest capitol, potrivit celui mai recent studiu de piata Brandrate Reveal Marketing Research (RMR) – companie de cercetare care monitorizeaza brandurile din 12 sectoare economice din Romania, printre care auto, banci, energie, bunuri de larg consum si altele – dat publicitatii in aceasta saptamana.

"La fel ca si in cazul sectorului auto, produsele electronice low-cost inregistreaza o tendinta generala de crestere, pe masura ce interesul si atentia consumatorului se muta spre acest sector, pe fondul climatului economic", declara pentru MONEY EXPRESS  Marius Luican, directorul general al RMR. Brandul Nokia a scazut cu cinci pozitii din fruntea clasamentului vizibilitatii si a inregistrat deprecieri serioase si in ceea ce priveste raportul calitate-pret, gradul de satisfactie si gradul de recomandare.

ARTICOLE SIMILARE

Whoopi Goldberg, supărată pe Facebook și Twitter

realitatea

Crestere de 40%, achizitii, profit si noi linii de business, de la Toni Delaco

realitatea

Lindsay Lohan în Playboy – GALERIE FOTO

realitatea

Noua Cindy Crawford se marita cu un print musulman!

Brad Pitt, ultima vedeta care A MURIT …la snowboarding!

realitatea

Festivalul de Muzica Veche, Bucuresti 2008

realitatea

Scrie un comentariu