Tabu
Image default
lifestyle

Brandul Nokia are probleme de conectare

Cu toate ca cele mai mari cresteri ale ratei de vizibilitate apartin brandurilor cu un pret mai scazut, precum Zanussi, Bosch sau Daewoo, si marcile puternice au crescut usor la acest capitol, potrivit celui mai recent studiu de piata Brandrate Reveal Marketing Research (RMR) – companie de cercetare care monitorizeaza brandurile din 12 sectoare economice din Romania, printre care auto, banci, energie, bunuri de larg consum si altele – dat publicitatii in aceasta saptamana.

"La fel ca si in cazul sectorului auto, produsele electronice low-cost inregistreaza o tendinta generala de crestere, pe masura ce interesul si atentia consumatorului se muta spre acest sector, pe fondul climatului economic", declara pentru MONEY EXPRESS  Marius Luican, directorul general al RMR. Brandul Nokia a scazut cu cinci pozitii din fruntea clasamentului vizibilitatii si a inregistrat deprecieri serioase si in ceea ce priveste raportul calitate-pret, gradul de satisfactie si gradul de recomandare.

ARTICOLE SIMILARE

Ce prevede Carmen Harra pentru 2013: “Zavo, in pericol! Teo lupta pentru casnicie, iar Cioaca va primi inchisoare pe viata”

Ewan McGregor și Michelle Williams, scene fierbinți

realitatea

ALEXANDRA STAN – interzis la cantat!

Ghici cine…

realitatea

Ghici cine…

realitatea

Olga Kurylenko, sexy pentru Bebe

realitatea

Scrie un comentariu