Tabu
Image default
lifestyle

Brandul Nokia are probleme de conectare

Cu toate ca cele mai mari cresteri ale ratei de vizibilitate apartin brandurilor cu un pret mai scazut, precum Zanussi, Bosch sau Daewoo, si marcile puternice au crescut usor la acest capitol, potrivit celui mai recent studiu de piata Brandrate Reveal Marketing Research (RMR) – companie de cercetare care monitorizeaza brandurile din 12 sectoare economice din Romania, printre care auto, banci, energie, bunuri de larg consum si altele – dat publicitatii in aceasta saptamana.

"La fel ca si in cazul sectorului auto, produsele electronice low-cost inregistreaza o tendinta generala de crestere, pe masura ce interesul si atentia consumatorului se muta spre acest sector, pe fondul climatului economic", declara pentru MONEY EXPRESS  Marius Luican, directorul general al RMR. Brandul Nokia a scazut cu cinci pozitii din fruntea clasamentului vizibilitatii si a inregistrat deprecieri serioase si in ceea ce priveste raportul calitate-pret, gradul de satisfactie si gradul de recomandare.

ARTICOLE SIMILARE

Janet Jackson se MARITA cu un miliardar din Qatar. Acesta mai are 3 soţii!

Cum arată la 53 de ani «roşcovanul» din filmul «Pistruiatul»

Poveștile Suceviței

realitatea

Top cele mai scandaloase ad-uri publicitare

realitatea

Teachers Film Festival în seara vizionărilor

realitatea

Fiul doamnei ministru Plăcintă ar putea fi gay. Așa, și?

realitatea

Scrie un comentariu