Home > Fashion > Clutch AZZEDINE ALAIA in exclusivitate pentru The Webster si Le Bon Marche

Clutch AZZEDINE ALAIA in exclusivitate pentru The Webster si Le Bon Marche

Le Bon Marche si The Webster prezinta pana pe 21 februarie o colectie speciala, creata de catre cei mai talentati designeri din universul modei. Concept store-ul The Webster ofera numai editii limitate si produse unice. Acest templu al modei a fost creat de catre Laure Dubreull Heriard in 2009 si este unul dintre cele mai in voga locuri din lume. Cat despre Le Bon Marche, acesta este departamentul parizian care acompaniaza vitalitatea creativa a concept store-ului  Rive Gauche. Le Bon Marche imbina la un loc arta cu moda, design-ul si domeniul beauty cu cel gastronomic, formandu-si in acest fel o identitate singulara si aparte.

Din 1873, Aristide Bouclcaut a lansat in fiecare luna produse speciale si limitate, astfel luand nastere traditia : “Le Mois du Blanc” ( trad: Luna Albului) .

Anul acesta, 50 de branduri iconice  au acceptat provocarea de a-si imagina si reinterpreta o piesa din colectiilor lor pe o nuanta de alb,  patru accesorii fiind special create de catre Louis Vuitton, Chanel, Dior si Alaia.

Articole asemanatoare
Parfumul comestibil – la pachet cu întrebările: pentru cine, de ce și cum?
Culcușeala pe canapea în haine XXL a devenit ultimul răcnet în modă
Un portret realizat de un program de Inteligență Artificială (IA) s-a vândut cu 432.000 de dolari
Designerii duc covoarele din case pe podium

Loading...

Clutch AZZEDINE ALAIA in exclusivitate pentru The Webster si Le Bon Marche

by   1 min
1