Home > Fashion > Clutch AZZEDINE ALAIA in exclusivitate pentru The Webster si Le Bon Marche

Clutch AZZEDINE ALAIA in exclusivitate pentru The Webster si Le Bon Marche

Le Bon Marche si The Webster prezinta pana pe 21 februarie o colectie speciala, creata de catre cei mai talentati designeri din universul modei. Concept store-ul The Webster ofera numai editii limitate si produse unice. Acest templu al modei a fost creat de catre Laure Dubreull Heriard in 2009 si este unul dintre cele mai in voga locuri din lume. Cat despre Le Bon Marche, acesta este departamentul parizian care acompaniaza vitalitatea creativa a concept store-ului  Rive Gauche. Le Bon Marche imbina la un loc arta cu moda, design-ul si domeniul beauty cu cel gastronomic, formandu-si in acest fel o identitate singulara si aparte.

Din 1873, Aristide Bouclcaut a lansat in fiecare luna produse speciale si limitate, astfel luand nastere traditia : “Le Mois du Blanc” ( trad: Luna Albului) .

Anul acesta, 50 de branduri iconice  au acceptat provocarea de a-si imagina si reinterpreta o piesa din colectiilor lor pe o nuanta de alb,  patru accesorii fiind special create de catre Louis Vuitton, Chanel, Dior si Alaia.

Articole asemanatoare
beauty
Inspiră-te din tendințele de beauty ale anului 2018 pentru un look îndrăzneț de Revelion
blănuri
O mare casă de modă de lux renunţă la produsele din blănuri și piele exotică
dior
După Dolce & Gabbana, și casa de modă Dior e criticată din cauza unui clip publicitar
Parfumul comestibil – la pachet cu întrebările: pentru cine, de ce și cum?

Loading...

Clutch AZZEDINE ALAIA in exclusivitate pentru The Webster si Le Bon Marche

by   1 min
1