Tabu
LIFESTYLESlider

Există un oraș italian – Piobicco – unde se celebrează urâțenia și a ajuns celebru

Celebrând „urâțenia” în ultimii 140 de ani, Piobbico a devenit renumit și este un soi de capitală mondială a oamenilor urâți. Acum, ideea sa utopică a înflorit într-o mișcare mondială.

Aflat într-o vale între Munții Apenini și Marea Adriatică din Italia centrală, Piobbico este un oraș medieval frumos, plin de clădiri de piatră înconjurate de păduri luxuriante. Dar, în ciuda așezării sale perfecte, Piobbico este renumit pentru „urâțenia” oamenilor săi. Din 1879, acest oraș de 2.000 de persoane a fost casa pentru Club dei Brutti („Clubul Urâților”), o asociație ai cărei membri cred că „o persoană este ceea ce este și nu are legătură cu felul în care arată.” De-a lungul generațiilor, ceea ce a început ca o idee ușor într-o ureche a înflorit într-o mișcare mondială. Astăzi, așa-numita „Asociație Mondială a Oamenilor Urâți” numără peste 30.000 de membri în 25 de țări din lume.

Club Dei Brutti a fost inițial conceput ca un serviciu de matrimoniale pentru femeile singure din oraș. Pe măsură ce a evoluat, sătenii locali și-au făcut o misiune din a reaminti societății că frumusețea interioară este mai importantă decât aspectul fizic al cuiva, iar în 2007, Piobbico a montat o statuie dedicată oamenilor urâți în piața centrală a orașului.

Astăzi, este destul de ușor să devii o parte a clubului. Membrii seniori trebuie doar să judece și să clasifice „urâțenia” potențialilor membri – cu concluzii care pot varia de la „nespecificat” la „extraordinar de urât”. Cu toate acestea, membrii grupului nu sunt neapărat urâți – clubul este însă mai degrabă concentrat să sărbătorească frumusețea interioară a unei persoane și să nu se îngrijoreze de ceea ce cred alții. În prima duminică a lunii septembrie, oamenii se adună aici din întreaga lume pentru a participa la Festivalul anual al urâților de la Piobbico, unde membrii îl aleg pe președintele clubului; se înscriu noi membri; și se mănâncă trufe locale, polenta (mămăligă) și paste. Acest colț al Italiei dovedește că a fi autentic și neconvențional poate fi cea mai bună rețetă pentru turism.

ARTICOLE SIMILARE

Rihanna lansează o nouă linie de haine împreună cu grupul francez LVMH și avem deja primele imagini

Andreea Damian

Oceanul Pacific este atât de acid încât dizolvă crabii de vii

Andreea Damian

Adela Popescu, detalii picante de la naștere: „Eram în agonie…”

Andreea Damian

Noul show Burberry readuce în lumina reflectoarelor trendul rave dar și diferențele sociale

realitatea

Obiceiuri de păstrat și după ieșirea din izolare

Andreea Damian

Singura declaraţie făcută de Guess Who după ce ar fi fost prins drogat cu cocaină la volan

Andreea Damian

Scrie un comentariu