Tabu
lifestyle

Aneta Bogdan vorbeste despre rezultatele financiare ale Brandient in 2008

Primul milion de euro pentru o agentie de branding romaneasca si cronica unei vanzari amanate. Ambele sub semnatura Brandient. Dupa ce anul trecut a decurs in cea mai mare parte a sa mai mult decat satisfacator pentru Brandient – a reusit sa treaca de pragul de 1 milion de euro, o premiera pentru o companie locala de branding -, criza a lovit afacerea Anetei Bogdan si a celorlalti cinci actionari si sub alt aspect.

Pe de o parte, a dus la suspendarea negocierilor cu WPP, un gigant mondial al serviciilor de comunicare, cu care Brandient negocia de luni bune vanzarea unui pachet semnificativ din companie. Pe de alta, a pus achizitia a doua agentii – una similara ca servicii cu Brandient, o alta specializata in web developement.

Mai mult, in locul internationalizarii afacerii si a unei extinderi agresive, Aneta Bogdan se vede nevoita ca in 2009 sa se adapteze noilor conditii si scoate de la sertar un scenariu de conservare, care presupune in linii mari masuri standard in vreme de criza: atentie la costuri, inghetarea salariilor, noi linii de business, chiar scaderea tarifelor in anumite cazuri. Mai multe detalii cititi in ultimul numar al revistei MONEY EXPRESS . (Mimi Noel)

ARTICOLE SIMILARE

Ea este “DEXTER” din viaţa REALĂ! A UCIS “DOAR INFRACTORI”

O lecție de istorie a cravatei la Muzeul Național de Artă al României

realitatea

Lindsay Lohan, în rolul unui star porno din anii ’70

realitatea

LICITATIE: Eleva isi vinde VIRGINITATEA ca sa-si ajute mama bolnava

Muzeul de Geologie din Capitală prezintă expoziția internațională “Vara cristalelor”

realitatea

Pariurile TABU confirmate la BRIT AWARDS: Emeli Sande si Lana del Rey

Scrie un comentariu