Tabu
Image default
CULTURE

#CheckYourSelfie

Prin intermediul campaniei #CheckYourSelfie, desfasurata in octombrie, luna de promovare a luptei impotriva cancerului la san, aproximativ 400 de fundite roz au fost “agatate” pe harta Romaniei, tara noastra clasandu-se la nivel global, pe locul al doilea dupa Portugalia. Campania a avut un real succes, popularizandu-se, astfel, si in randul femeilor din Romania importanta propriei examinari a sanilor. In plus, Nestls Fitness s-a implicat si in cros-ul organizat de Asociatia Casiopeea si a ajutat la strangerea fondurilor pentru achizitia de proteze, printr-o donatie.

Campania #CheckYourSelfie si-a dorit sa aduca in prim-plan importanta autoexaminarii si de a determina cat mai multe femei din Romania, dar si din intreaga lume, sa isi faca un control periodic al sanilor, esential in detectarea si prevenirea cancerului la san.

ARTICOLE SIMILARE

DVD-ul lunii septembrie: The Bucket List (Ultimele dorințe)

realitatea

Parteneriatele fotografilor sunt hip?

realitatea

Sărbătoritul zilei

realitatea

De ce unii oameni sunt imposibil de talentați și ce înseamnă un polimat

Dora Constantinovici

Barack și Michelle Obama divorțează?

Andreea Damian

Metallica debutează pe primul loc în ,,Billboard-™-™

realitatea

Scrie un comentariu