Tabu
LIFESTYLE

Cum să ai un abdomen plat

Atunci când plănuieşti să pierzi din greutate şi să dobândeşti un abdoment de invidiat, trebuie să acorzi o mare importanţă alimentelor care se regăsesc în frigiderul tău. Nu e suficient să petreci foarte mult timp în sala de gimnastică, trebuie să fii atentă şi la alimentele pe care le consumi. Aşadar, iată ce trebuie să NU  se găsească în frigiderul tău dacă vrei să ai un abdomen plat:

1. Încearcă să pui alimentele cu multe grăsimi în caserole, pentru a nu fi tentată să guşti din ele de fiecare dată când deschizi frigiderul.

2. Scoate în faţă salata şi ţine la îndemână ghimbirul proaspăt. Poţi încerca să pregăteşti o salată uşoară de fiecare dată când ţi-e foame.

3. Aruncă resturile de pizza ca să nu mănânci din ele. Nu mai au acelaşi gust, oricum.

4. Evită preparatele procesate din carne. Le poţi înlocui cu un somon sau chiar conserve de ton în ulei.

5. Iaurt gras. Încearcă-l pe cel degresat!

6. Fără sucuri bogate în zahăr, fără sucuri acidulate. Doar apă plată!

7. Scoate în faţă legumele şi fructele sărace în calorii. Broccoli, spanacul, salată verde – ar trebui să-ţi facă cu ochiul.

8. Fără maioneză! Nici nu e foarte sănătoasă şi nici nu te ajută în atingerea scopului tău.

9. Fără dulciuri! Ideal ar fi să renunţi cu totul la ele, dar dacă nu poţi, încearcă să te delectezi cu ciocolată neagră şi alte dulciuri sărace în calorii.  

ARTICOLE SIMILARE

Războiul borșului, Ucraina: Nu v-a ajuns să furați Crimeea, vreți să ne furați și borșul

Dora Constantinovici

De ce nu poți dormi fără să îmbrățișezi perna sau pilota

Andreea Damian

Mărturisire ŞOCANTĂ: M-am culcat cu 10.000 de bărbaţi

Mihaela Radulescu consuma multe calorii seara! Sufera din dragoste?

O mai stii pe Oana de la Genius? Uite cum arata la 14 ani de la destramarea grupului!

FLORIN ZAMFIRESCU, declaraţie-şoc despre fosta soţie! “A murit, a plecat din ţară, nu mai există!”

Scrie un comentariu