Tabu
Image default
HEALTH Slider

Alimente care te înfometează în loc să te sature

Încă îți este foame după cele șase porții de sushi? E normal, probabil că ai ales alimentele greșite. Pentru a învăța cum să fii (în sfârșit) sătul, trebuie să știi ce mâncare să eviți.

Multe alimente sunt „supresoare ale apetitului” natural, precum cele bogate în proteine, care te fac să te simți sătul. Altele, dimpotrivă, stimulează pofta de mâncare și este mai bine să te ții departe de ele. Cum te pot face anumite alimente să te simți flămând în loc să te sature? Acest lucru se explică în special prin indicele lor glicemic ridicat: cresc rapid nivelul zahărului din sânge, care va scădea la fel de repede după aceea. Deoarece mecanismul foamei este stimulat de o scădere a zahărului din sânge, acest lucru va duce la senzația de foame, la scurt timp după masă.

Sushi

Te simți mai puțin vinovat după ce ai comandat două tăvi de sushi, mai degrabă decât o pizza de dimensiuni uriașe? Mai gândește-te, sushi este preparat în principal din orez alb cu oțet, deci are un indice glicemic ridicat. Comandă, în schimb cu supă de miso și sashimi, care sunt bogate în proteine și, prin urmare, sățioase.

Suc de fructe

Îți place să-ți pregătești singur un suc 100% energetic, mai degrabă decât să consumi fructele ca atare sau să bei sucul din compot. Atenție, însă, când storci fructele nu mai rămâne decât zahărul, care crește glicemia. În plus, te lipsești de mestecat, care participă la procesul de sațietate.

Alcool

Consumul de alcool scade nivelul glicogenului (forma pe care o ia zahărul atunci când este stocat de organism) și crește glicemia. Care va coborî apoi și va provoca senzația de foame.

Cereale prelucrate

Sunt adesea consumate cu un produs lactat. Dar atenție! Pentru a fi transformate în fulgi, cerealele sunt aduse la o temperatură foarte ridicată și dacă valoarea lor nutritivă nu este zero, se epuizează. De asemenea, sunt adesea dulci și grase din cauza bucăților de ciocolată pe care le conțin. consumă fulgi de ovăz sau tărâțe de ovăz, mult mai bogate în fibre. Și pentru a adăuga puțină dulceață micului dejun, amestecă-le cu lapte de cocos și fructe proaspete.

Burgeri

Nu e de mirare: sunt foarte des îndulciți de sosuri. Dacă la început, produsele grase, pâinea și proteinele din carne, care durează mai mult timp pentru a fi eliminate de stomac, te vor satisface, zahărul îți va stimula rapid din nou pofta de mâncare. Mai degrabă, mănâncă burgeri de casă și combină-i cu legume.

Cartofi

Copți, prăjiți sau sub formă de piure, cartofii au un indice glicemic foarte ridicat (peste 70). Dacă te simți sătul în acel moment, de obicei provoacă foame imediat după masă.

Pâine albă

Mănânci patru felii pâine albă prăjită în fiecare dimineață? S-ar putea să dorești să ronțăi ceva la doar o oră după prima masă a zilei. Pâinea albă este făcută din făină rafinată, are un indice glicemic ridicat.

ARTICOLE SIMILARE

Sărbătoare mare în familia Andreei Berecleanu

Tabu Tabu

Netflix | Ce vedem nou în martie

Andreea Damian

Abbey, câinele din I am legend – colega vedetă a lui Will Smith are acum 13 ani

realitatea

Cele mai noi tendințe de modă: ce să porți în 2021

Andreea Damian

Chuck Norris si-a gasit nasul, Black Friday!

realitatea

Vara aceasta răcorește-te inteligent!

realitatea

Scrie un comentariu