Home > Fashion > Jeremy Scott de la Moschino despre colaborarea cu H&M: “Nu-mi place ideea de exclusivitate”

Jeremy Scott de la Moschino despre colaborarea cu H&M: “Nu-mi place ideea de exclusivitate”

Moschino devine cea mai recentă casă de modă care se asociază cu H&M în colaborarea anuală a designerilor, cu un spectacol prezentat la New York și un mesaj de încurajare a diversității.

Jeremy Scott este un designer american care a ajuns la Moschino în 2013 și a reușit să se facă foarte cunoscut în epoca Instagram. Deci poate fi puțin surprinzător faptul că i-a luat atât de mult timp să se gândească la o colaborare cu H&M.

Aceste colecții speciale, care apar în fiecare lună noiembrie, urmează aceași configurație: piesele de pe podium sunt create de un nume mare, realizate într-o fabrică mai puțin costisitoare de către comerciantul cu amănuntul (probabil pentru un salariu de nimic) și apar apoi peste tot ca exemple de ținute pe rețelele de socializare. Prețurile acestor haine sunt scăzute luând în considerare numele care le însoțesc și sunt vinovatele pentru cozile din magazine, prăbușirea motoarelor de căutare a magazinelor cu vânzare online și o frenezie social media greu de obțint în alte condiții.

Totuși, colaborarea actuală cu Moschino a adus ceva nou, să zicem, căci a vorbit ceva mai mult despre cultura consumatorilor din punct de vedere al designerului: “Nu-mi place ideea de exclusivitate în modă”, a spus Scott înainte de spectacol. “Este vorba de democratizare, vreau să ajungem la oameni care nu-și pot permite în mod obișnuit chestiile astea.”

Spectacolul a avut loc în Manhattan pe un podium care a fost transformat într-o replică a Times Square. H&M nu își lansează întotdeauna colaborările cu un spectacol de defilare pe podium, dar de data aceasta au considerat că Gigi Hadid și Naomi Campbell pe un podium va fi ceva foarte iubit pe rețelele de socializare și deci, un bun prilej de promovare gratis.

Naomi Campbell defilând pentru show-ul din New York

Colecția a fost despre amestecarea motivelor Americana cu multă nostalgie și bling. Coloana sonoră din West Side Story a jucat un rol important, la fel ca Jay Z.

H&M a început să colaboreze cu designeri încă din 2004, iar Karl Lagerfeld de la Chanel a creat pentru magazin 30 de piese care au fost vândute în decurs de o oră. Acest lucru a determinat colaborări ulterioare cu Marni, Stella McCartney, Comme des Garçons, Versace, Erdem și Balmain.

Scott a fost un promotor timpuriu al culturii de colaborare, amestecând moda de lux cu inspirația culturii pop-streetwear. În duminica dinaintea spectacolului, un miting împotriva eforturilor ascunse ale administrației SUA de a renunța la recunoașterea și protecția persoanelor transgender în temeiul legii federale privind drepturile civile a avut loc la New York. Showul lui Scott a fost o sărbătoare a trans-comunității. Activistul Teddy Quinlivan a fost unul dintre modele, în timp ce unul dintre primii colegii din comunitate, Amanda Lepore, a stat în primul rând. “Diversitatea a fost întotdeauna o mare parte din spectacolele mele deși n-am fost foarte vocal pe tema asta”, a spus Scott. “Dar acum trebuie să vorbesc despre asta. Este extrem de important acum să fim vizibili și vocali și să nu coborâm garda”.

Articole asemanatoare
h&m
H&M, decizie curajoasă: folosește modele neepilate, cu cicatrici sau vergeturi
Peste 30 de designeri si branduri de pe 4 continente se reunesc in cadrul festivalului de moda Bucharest Fashion Week (BFW) Spring 2015
Olivia Wilde este imaginea campaniei H&M Conscious Exclusive de anul viitor
Fashion Tech

Loading...

Comenteaza acest articol

Jeremy Scott de la Moschino despre colaborarea cu H&M: “Nu-mi place ideea de exclusivitate”

by realitatea   2 min
0