Tabu
BEAUTY

Modelele plinuțe nu sunt apreciate de cumpărătoare

Conform unui studiu efectuat de Universitatea din Arizona, femeile nu apreciază deloc reclamele la produse de întreținere și înfrumusețare în care sunt folosite modele feminine cu forme mai generoase sau chiar plinuțe. Specialiștii au explicat rezultatul studiului spunând că aceste reclame scad încrederea femeilor în ele însele.

Unul dintre experții care s-a ocupat de acest studiu consideră că genul acesta de reclame și promovare nu va reuși să vândă prea bine produsele respective. "Am descoperit că entuziastmul de a cumpăra un produs în reclama căruia apar femei cu forme pline este mult mai scăzut decât în cazul produselor promovate de femei cu forme perfecte", sunt declarațiile lui Naomi Mandel, profesor la Arizona University. Mai mult, și produsele în care nu apare niciun fel de model sunt mai eficiente în mintea consumatoarelor.

Studiul a fost efectuat pe câteva sute de studente și a arătat că cele mai bune "vânzătoare" sunt femeile perfecte, nici prea grase, nici prea slabe pentru că acesta este idealul la care aspiră cele mai multe dintre consumatoare.

ARTICOLE SIMILARE

Cea mai sexy bunică: are 42 de ani, două fiice şi trei nepoţi. Îţi dai seama care e?

Femeile, scandalizate din cauza unei reclame: Gropițele sunt drăguțe pe fața ta, nu pe coapse

Andreea Damian

Coty anunță lansarea parfumului Reveal by Halle Berry

realitatea

Margherita de la Clejani, în pragul anorexiei! «Am 55 de kg şi vreau să mai slăbesc vreo 20»

Regina Marii Britanii se machiază singură, cu excepția unei singure ocazii

Andreea Damian

Nicoleta Luciu, distrusa de bubele de pe fata: “Am pierdut multe contracte si m-am ingrasat 12 kilograme!”

Scrie un comentariu