Tabu
Image default
HEALTH Slider

Obiceiuri zilnice care pot face deodorantul mai puțin eficient

Cu toții ne bazăm pe deodorant pentru a preveni transpirația și mirosul pe care corpul nostrul îl poate produce. Cu toate acestea, a nu cunoaște diferența dintre acest produs și un antiperspirant, precum și a nu ști cum să îl utilizezi corect, poate avea consecințe neplăcute. Ți s-a întâmplat vreodată, deși faci duș zilnic, să ajungi să miroși urât?

Iată cele mai frecvente greșeli făcute atunci când vine vorba de aplicarea deodorantului!

Îl porți crezând că este un antiperspirant.

Primul lucru de care trebuie să ții întotdeauna cont este că deodorantul și antiperspirantul sunt două produse complet diferite. Primul este considerat cosmetic și este destinat să suprime sau cel puțin să controleze mirosurile neplăcute. Majoritatea deodorantelor îl vor masca. De obicei sunt pe bază de alcool și, atunci când sunt aplicate, provoacă aciditate pielii. Ceea ce face este să transforme pielea într-un mediu mai puțin atractiv pentru bacterii, care sunt responsabile pentru mirosul neplăcut.

Antiperspirantele, pe de altă parte, nu sunt destinate să masceze mirosurile, ci pentru a vă împiedica să transpirați. De fapt, acestea sunt reglementate ca medicamente în unele țări, inclusiv în SUA, deoarece sunt destinate să afecteze o anumită funcție corporală. Unele dintre ingredientele active din care sunt fabricate includ săruri de aluminiu, care blochează temporar porii sudoripari, reducând astfel cantitatea de transpirație.

Folosești un produs care nu îți satisface nevoile.

Produsul pe care dorești să îl alegi va depinde de nevoile tale zilnice. Dacă în timpul zilei nu ești prea activ/ă fizic, atunci ați putea dori să optezi pentru un deodorant, care durează de obicei aproximativ 8 ore. Dar dacă ziua ta este mai solicitantă, atunci ar putea fi mai bine să folosești un antiperspirant. Efectul său poate dura între 24 și 72 de ore și este conceput special pentru persoanele predispuse la transpirații abundente, cei care sunt expuși emoțiilor puternice sau temperaturilor ridicate și celor care se angajează în activități sportive.

Folosești prea mult deodorant.

În funcție de tipul de produs pe care îl porți, recomandările în ceea ce privește cât de mult ar trebui să porți, pot varia. Dacă utilizezi deodorante pentru aerosoli, pulverizează-l la 15 centimetri distanță de axilă. Poți determina cât deodorant să aplici în funcție de ceea ce indică producătorul spray-ului preferat. Cu toate acestea, experții sfătuiesc să nu pulverizezi prea mult. 2 secunde atât trebuie să dureze pulverizarea. Dacă deodorantul tău este roll-on, apoi rotește-l de câteva ori pentru o acoperire uniformă. Dacă preferi un stick, trebuie doar să-l aplicați de 2-3 ori și ai terminat!

Nu ții cont de sensibilitatea pielii tale.

Dacă ai o erupție persistentă la nivelul brațelor, este posibil să fi dezvoltat o alergie la deodorant. În acest caz, va fi mai bine să cauți o alternativă. Încearcă să alegi unul special conceput pentru pielea sensibilă și care nu conține săruri de aluminiu, parfumuri sau coloranți. Reține că și conservanții din deodoranți pot provoca, de asemenea, o erupție alergică sau iritații.

Îl aplici imediat după epilare.

După ce îți epilezi axilele, este mai bine să aștepți puțin înainte de a aplica produsul. Aplicarea acestora pe pielea proaspăt rasă poate provoca unele disconforturi. Asigură-te întotdeauna că lași pielea să se odihnească o vreme pentru a reduce șansele de iritare prin utilizarea acestui produs.

Porți același produs atunci când faci mișcare și când mergi la serviciu.

În timpul activității fizice intense, reacția naturală a corpului tău este să genereze multă transpirație. Acesta este unul dintre motivele pentru care deodorantul pe care îl porți s-ar putea să nu fie suficient pentru a preveni mirosul. Cel mai bun lucru de făcut în aceste cazuri este să porți un deodorant special conceput pentru a fi folosit pentru activități sportive. Există formule specifice pentru asta.

Porți țesături sintetice în zilele toride.

Purtarea de îmbrăcăminte strâmtă, în special articolele care sunt strânse sub brațe, poate provoca pete pe haine la nivelul brațelor. Nu numai asta, dar și acestea te-ar putea face să transpiri mai mult. Deci, în schimb, în ​​zilele fierbinți de vară, încearcă să porți haine largi din țesături organice, cum ar fi bumbac. Acest lucru este valabil mai ales dacă ești predispus/ă la transpirație puternică.

Nu te hidratezi.

O mare parte din hidratarea corpului nostru provine din alimentele pe care le consumăm. Fructele și legumele sunt alimentele cele mai hidratante, unele dintre ele fiind făcute aproape în întregime din apă. Acesta este cazul cu pepene verde, căpșuni, pepene galben, portocale, castraveți și salată verde. Dacă bei suficientă apă și mănânci aceste tipuri de alimente, poți să-ți menții corpul răcit și să previi transpirația excesivă la subraț.

Porți aceleași haine de mai multe ori.

Dacă intenționezi să porți din nou cămașa preferată fără să o speli, mai gândește-te. Deși este adevărat că nu trebuie să îți speli toate hainele de fiecare dată când le porți, trebuie să ții cont de faptul că mirosurile pot fi absorbite de aceste țesături. Dacă, din orice motiv, ești predispus/ă la transpirații abundente în timpul zilei, poate fi necesar să îți speli hainele mai des. De asemenea, poți purta sub haine un tricou cu mânecă scurtă pentru a-ți acoperi axele și a preveni răspândirea mirosului pe straturile exterioare.

ARTICOLE SIMILARE

Andreea Bănică, rețetă de pizza prietenoasă cu silueta (VIDEO)

Andreea Damian

Cântăreață celebră, experiență teribilă la naștere: „Copilul mi-a distrus zona intimă”

Andreea Damian

Dieta Paleo, preferata de Megan Fox!

realitatea

Nu are iubit, dar s-a îmbrăcat mireasă. Fotografiile de nuntă au devenit virale

Andreea Damian

Lily Allen și-a lansat propriul vibrator și încurajează femeile să vorbească despre plăcere

Andreea Damian

Ce motive are Mădălina Ghenea să fie mai fermecătoarea ca niciodată

Tabu Tabu

Scrie un comentariu